Saturday, February 6, 2010

39GalaxyZ

Lallallaa, täällä taas~
Ekaks olin meinaamatta kirjottaa, mut mietin et en pakosti muina päivinä ehdi ja sit se vaa jää ja jää :<< (tää ei oo sitte mitää 'yhyy-onks-pakko' juttuu mulle :'--D) mut.. ensinnäki yks asia josta on _pakko mainita..
MULLA ON JO _KOLME_ LUKIJAA ^_____________^b
se tuntuu oikeesti niin tärkeeltä >3<♥ edistystä! x"""""D


Nyaah eli.. tilanne on näin että ajattelin kertoo yhhest bändist, johon mä viimeks tutustuin..
SuG.
ja koska en rupee ny selostaa mitää kamalii wikipedia tietoi nii voitte käydä kurkaas iha wikipediasta etcetc jos sattuu kiinnostamaan :____) mutta sen verran että~
Takeru (laulu) 
Masato (kitara) 
Yuji (kitara) 
Chiyu (basso) 
Shinpei/Shin(rummut) 
Ex-jäsenet: MITSURU (ex. rummut)

~mutta. se on niin jännä juttu kuten se, että oon kans nähny aina tän bändin nimee paikas ja toises, ja olin miettiny jonkin aikaa että vois kokeilla kuunnella joskus :----) ja mulla on galleriassaki siitä seuraavaa tekstii;

:"""""""""D x5

05tammi
2010
23:13

no ku mulle tuli eile illal sellane et ny on pakko saada kuunnella jotain uutta tai ei uutta tai jotai.. SUGIA! :'-------D
ja mä sit tosiaa tänää kuuntelinn..
love scream party -pakko sanoo että oho o.o ei oikee iskeny.. :"""D paitsi et vokalistil (tais olla takeru btw) oli sitte nii hurmaava hymy ettei ikinä♥
39GalaxyZ -ja tää.. söpö lookki mut.. vast lopus se alko kuulostaa hyvält :""D
Alterna -tää oli sellane joka iski tajuntaa kaikkee parhaite.. :oo et sai posiitivista huomioo mun osalt :""""D
P!NK masquerade -nohuhhuh.. o.o herrane aika ei kyl tää ainakaa.. .__. oli aik shokki. paitsi et pikkasenkoo kivaa tyylii B------D vai olikoha se joku toine vid.. o.o
no mut katoin noi kaikkkii pveinä, ja saa kyl nähä et en kyl innostunu oikee muist ku tost alternast.. sad isnt it:"""""D et kattoo ny innostunko kuuntelee lisää.. .__.
paitsi et en kyl missää nimes ois tuominnu tätä yhen kappaleen perusteel :"""""""""""""D
(ja srii en sist tiiä onko mikää noist nimeist oikee oikeinn.. sad isnt it :"""""D)
eli toi oli sillo ku kuuntelin noi ensimmäisiksi kipaleiks, ja pakko kyll sanoo.. et ekaks toi oli jopa aika rasittavan kuuloista :'---D mutta ymmärtää että se on niide tyyli.. no mä kyl kuuntelin tota alternaa muutamien päivien ajan, kunnes tapahtui jottain mullistavaa..

12tammi
2010
15:36

ku mä ny kuitenki aloin sit SuGii kuuntelee..
ni mite ihmees se kuulostaa ny jotenki.. kivemmalt o_________O taisiissillee edellee takerun ääni on aika rassaava enk oo viel oppinu sisäistää sitä mutmut ku ekan kerra kuunteli noit kappaleit ni ei ne kuulostanu ees sillee hyvilt.. o__o
muttaa nyy.. >~<
jos mä alan kuuntelee sugi sillee -eisatunnaisesti- nii huhhuhu o______O"""
mut.. ainaki varmaa mä tuun kuuntelee pari kipalett ainaki.. TT___TT
mä oon.. hämmentyny o.o
kuten luitte, mulle iski kerra yks niistä erikoisist piirteistä se, että ny tekee mieli kuunnella sitä tiettyä bändiä/kipaletta, ja se oli sitte SuG. ja kuuntelin myös enemmä niitä, kuten scheatin, ja oliko se ny Vi-Vi-Vi tai sen tapane :""""3 ja mä tosiaan aloin tykkäämään niistä mitä enemmä niit kuuntelin. et vertaa mitä ajattelin niist ekan kerran ja nyt.. eroavaisuuksia löytyy x'D
eli nykyään kuuntelen heitä enemmän ja yritän myös keskittyä noitten jäsenien tietoihin, sillä enhän oikeastaan tiedä heistä mitään :"""< kyllä niitten joidenki nimiä oon jo alkanut muistamaan ^^ siitä tuli myös mieleen, kun kerran luin jotain anime -lehtee, nii siinä kerrottiin SuGin rumpalin eroamisesta. se oli kyl aika shokki, sillä justiinan olin alkanut kuuntelee. mut se lehtiki oli sen verran vanha et se vipa liveki oli pidetty. mut en kyl sillee tunne mitän suurta suruu ku periaattees en ees oo kuunnellu niitä kauan, ja enkä tiiä et mitkä kipaleet on tehty vanhan rumpalin ja mikkä uuden. että siinäki olisi seuraava operaatio selvitettävänä >:'))

Tää bändi on kuitenki tuonu mulle iloa, ja oon ilone et en jättäny sitä kuuntelua ekaan kertaan :--------) ja hyvä kun ees tajusin ylipäätänsä tutustuu tähän xDD ja tottakai seki et jos ne tulee Suomeen, ei sitt jälkeenpäin ois ollu mitään et 'yhyy ne oli suomes enkä oo päässy kattoo ;___;' :'<< niin on käyny esim. gazettojen kanssa :____D
Diuu sellainen kirjoitus tällä kertaa, toivottavasti piditte~ n_____n eli jälleen kerran kiitos, ja ensikertaa odottaen~ SEE YA ♥♥

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11