Sunday, March 7, 2010

where we go ?

måj ♥ tänään tarkotuksena olisi kertoa porin matkasta, vaikkei siinä mitään ihmeellistä ollutkaan.

 
joo, tos o mun yövaatteet jokka otin sinne x'D eli alempana on noi hello kitty housut minishortsit, ja sit kummeli paita :-----D aikas upee eikö.

 
eikö? xDD
 
ja tää on sitte mun meikkilaukku~ et meikeist en ny kuvii ottanu :--( mut sain tän äiteeltä synttärilahjaks viime vuonna. oisin halunnu tollasta mustaa mut äitee ei tietenkään muistanu et mitä mä sille silloin sanoin siitä väristä :_____D
 
ja tota lakkaa mä käytän nykyään. tai ainaki oon ny pari ekrtaa päätyny ostaa tota ^^ toi on hyvän hajuistaki, mut en tiiä lähteekö siitä se haju ku nykyään aina ku laitan tota tuntuu et tukehtuis ku henkeen ottaa liikaa x______x ostin kans sellase mistä saa sellasen kännykkäkorun (you know?), mut lahjotin sen siskolle.. .____.
ja toisel puolel (oik.) on mun suoristusrauta~ ekaks mulla oli vihreä, ku toi ostettii veljelle tai se vaati saada sen.. -.- mut sit yhtenä päivänä se vihree oli kadonnu ja päädyin lainaa tota ja sit toi oli viikon siinä mulla eikä valituksia kuulunu, nii päättelin sen ottaneen sen vihreän takas xD ja myöhemmin näinki sen sillä :__D joka oli hyvää juttu ku se väri ei tuntunu enää hienolta x'D kyllästyin siihe, se oli ahdistava .__. mut nykyää toi lilaki väri ahistaa DD: et se vihreeki on alkanu näyttää hienommalt xD mut mähä halusin alunperin turkoosin.. TT^TT
 ja niitten tuttujen luona illalla kuvasin itseäni :'D alimmassa vasemmalla ihan siin illalla en muista koska, kun taas oikeen puolimmaine on justii ku oon menos pesee naamaa ja hampaita :--D ja toi vierene kuva (<--) kuva alakerras, siel oli sellane iso peili *_____* ah love sellasii ku en omista omas huonees sellasta -.- ja huomatkaa hieno patsas edellee tos alimmaises jossa laatu on paras ja valaistus paras ja sen patsaan huomaa niin varmasti kun tekstikää ei oo tos edes <<3
   

  

ja silloin viides päivänähän oli............
 
matsuyaman synttärit~ ♥
oikeesti, yks lempi näyttelijöist, ja death note live action -leffoistaha oon tän herran bongannu. ja.. siis sillähä o muutenki paras rooli niis leffois ;-----;♥
 
 death notessa L, ja nanan ekas leffas shin *____* yllätyin kyl ku luin jostai et se ei näyttelis siin kakkos leffas sitä :-( mut on niit muitaki  mut tos yleisimmät~ ;w;
viime vuonna kävin kyl  lähettämäs fanipostii sen virallisis sivuil, mut nyt en ehtiny.. tykkäisköhä pahalla jos menisin toivottaa myöhästyneet onnittelut? xDD mut miten se ees sanotaa enkuks.. o.o
silti, ihailen kunnioitan ja kaikkea mahdollista hänessä ♥ kattokaa ny.. *Q*

mut oon justii häippäsemäs koneelta, onneks sain tän tehtyy loppuun! kiitos ja jatkoja sinnekin~ ^w^

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11