Thursday, July 1, 2010

hieno blogi + hieno otsikko ois ihan kiva :´´´´´´D

hello everybody~

ekaks, uusille lukijoille kiitos, rakastan teitä kaikkia

en oo päivitelly pitkään aikaan, koska munki kesälomas alko vihdoin tapahtua! :----D ekaks, sunnuntaina olin rakkaan ystävän luona kaskisis (we meet first time irl♥), ja heti samana päivänä lähin siskon kaa soiniin yhen toisen kaverin luo. x3 siellä oltiin viikko, vaikkei niin pitkäks aikaa oltu suunniteltu jäävämme. silti, kiitos Henna♥ oli ihana nähä pitkästä aikaa ja kattoo miten oot kasvanu~ ´w`
no, kuvia en kehtaa näyttää oikein, muutaku pari.. koska meillä ei kellää ollu meikkejä etcetc ei oltu kovin hemaisevia siel. xD

mäki pidin sitte croksei (mite se kirjotetaa? ;o) viimeset kaks päivää siel. :-----D muuten mulla oli siel tennarit, mut äitee toi kroksit sitte ku pyysin sitä tuomaan koska me tarvittiin uimiseen joitai kenkei ku se pohja on sellanen.. uppoava. :'D
me kans ajettii siel mönkkäril ja hupsista miten pääsi käymään. :::::D en osannu kääntyy sillä kunnolla, joten ajoin jonnekkin kuuseen. xD siitä on kuvakin, voin näyttää sen joskus kun saan sen hennalta. :---D


 mulla on tosiaan nyt se mun oma puhelin, ja se on se nokian musta. ostettiin silti, mut uskon et se on kuitenkin hyvä puhelin. ^^ koristelen sen ainaki, enkä tiiä vielä oisko se jotain pinkki tai turkoosi tai tummansinine 'teema'. kattoo lähempänä. ;) laitan siit kuvanki sitten, en ny jaksa. :< ja vanhanki näätte silloin~
mut nyt vähän kuvia:



kokeilin yhtenä päivänä vähä erillaista meikkii :D kyllä sen vähä huomaaki..



ja oon ny ehtiny käydä parturissa. ja ei, mulla ei oo ^tollasia hiuksia nyt. (;_;) otin ton kuvan niinä parina päivinä, jolloin pidin ottariaki noin. sitä paitsi sain tuupeerattuu hiukset tosi kivasti. :----) jotenki eri lailla kun ennen.
uusista hiuksista mulla ei oo kuvaa, mut sanon suoraan; en tykkää näistä yhtään. ainakaan vielä. eli mä tosiaan leikkasin lyhyeksi, jota nyt kadun vähän. ;;__;; se johtuu varmaan väärästä mallista. mullahan ei ollu mitää kuvaa. eli nyt mun on pakko osata laittaa nyt nää jotenki etten näytä iha miltään auli-tädiltä (oonki kokeillu laitella näitä jotenki et ois ees hienot). ehkä mä ajan myötä opin tykkää näistä, mutta nyt.......... ei oikeesti, miks mä tein sen, mulla oli ihanat hiukset ja nyt menin pilaamaan ne! ;-----;
joo, mulla on ollu aika surku olo näiden hiusten takii pari päivää. :< vaikka kaikki on kehunu niitä, niin silti, mä en ite osaa tykätä näist. ja vielä se, kun kaikki sanoo et nää on justii mun tyyliset. 'aijaa sepä kiva tietää et mulla oliki tälläne tyyli. :):):))):::)'. ja lohduttaa kyl TOSI paljon kun sanotaan kaikkee tyylii 'kyllä ne hiukset siit kasvaa, ennenku huomaakkaan kuukaudes on kasvanut jo pari senttii!' 0ikeesti, ei lohduta yhtään. -.-
ja voisin ehkä tykätäkki näistä, mut se se parturi meni lyhentää tätä ottarii _paljon, joten näytän joltain asdaösdsöd! 8´´´´´´< myös takaa leikattiin liian paljon! kun näin sen kuka leikkas nää ekaa kertaa, aattelin et jes niist tulee varmaan hienot ja se tajuais mitä mä selitän sille ku sillä itelläki on tollaset hiukset! 8) (mustaa liilaa/pinkkiä + lyhyet.) mutta ei. mä voin syyttää sitä sekä itteeni. äiteekin vaan sitä jankkaa et se on ny myöhästä katuu ku on jo leikattu ja mä ite halusin nää ja kaikkee. lohduttaa taas tosi paljon. ;_____;

johtopäätös = huppu päähän ja johonki lakki liikkeeseen tästä vain → mahdollisimman pian.


onneks tracon on nyt viikonloppuna♥ piristäispä se vähän! no, onneks silakka on siel ja muitaki hienoi tyyppei joten coni ei voi epäonnistua~ ^^ toivottavasti mahdollisimman moni teistä lukijoista pääsis sinne. ^w^ laitan saman kigun ja muutenki oon aika samanlaine mitä kaikis coneis. :´´´´D mut (fail) halikyltti seläs missä lukee iiiisolla PURIN. et tulkaa moikkaamaan♥

muuten, kuka on lukenut jo uusimman JAPANPOPIN? 8) hehe, sillä MÄ OON KUVASSA♥ en etukannes älkää luulko sellaisia xD ;DD vaan bakaconista kertovasta artikkelissa! alin kuva ekal sivul, näkyy selvästi siin edes mä (valkone kauluspaita), mina (japani kossi) ja shincci (sveitsi cos). oon tosi eeppinen siin, koska oon varmaan aikomas halata sitä yhtä mustahiuksista tyyppii (jolla oli reita joka kans näkyy kuvas~♥). xD mut thank godness, naamaa ei näy ees paljo joten en näytä ainakaan niin tyhmältä miten tavallisesti. ´w`

toivottavasti nään teitä joitain traconis! seuraavaks varmaan tunnelmia sieltä sitten. :------) see ya♥

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11