Sunday, November 21, 2010

MOON MADNESS + SMTHIN ELSE = !

Hello there~! oon hyvinhyvin pahoillani etten tullut kirjoittelemaan mitään ennen Tsukiconia vaikka lupasin, mutta siitä lisää myöhemmin! Ne jotka jaksaa saa lukaista hieman muita kuulumisia.


Ensimmäinen asia minkä haluan kertoo että täälläpäin on satanut lunta! ;ww; oon aika happy nyt, vaikken siedäkään kylmää ja rasittavaa kun ei voi pitää enää legginsejä, niin silti pihalla näyttää paljon kauniimmalta ja valoisemmalta! *_____*



Sitten, vaatepuolen kannalta oon huomannu pyöriväni alennusmyynneissä. :'--D Esim toi neulekin oli 15 €, ja tän hetkiset meikitkin on ostettu taktiikalla 'osta 2 saat 3!' etcetc. Oon kyllä tosi tyytyväinen että rahaa säästyy ees jotenkin, mutta niitä vaatteitakin tulee ostettua vaan enemmän siinä hairaduksessa koska 50% ! xD


Hiukset on vaihtanut väriä! huomatkaa toki hyvin kaunis muokkaus^ mutta tosiaan puolikestoväril värjätty, ja tänään ku pesin hiukset niin huomaa että vaaleni hieman. :'--)


Ja tosta kuvasta näkyy huonosti meidän luokkahuppari, yey. Edestä ei oo kovin erikoinen, mutta selkäpuolella on iso tähti, mihin sisälle on kirjoitettu meidän luokan kirjain ja nimet. :---D musta ihan jees, voin näyttää joskus parempaa kuvaa ja näyttää ne housutki!


Olin siis Tsukiconissa! Olin  ehtiny säheltää sen asian kanssa vaikka kuinka, koska iik en tienny mitä oisin laittanu sinne, mille keikoille meen etcetc. Oli monta ideaa, ja lopuksikin kun luulin tietäväni niin löysin itteni yhtäkkiä miettiis cossii yhden kaverin kaa. Ehti olla 2-3 cossia ennen kun saatiin päätettyä..
mut tosiaan, pyörin siel failis cossissani, jotkut ehkä huomasivat sen sivu bannerista tai miksikä tuota sivulla olevaa juttua sanotaanki! Cossailin siis Vistlippien Tohyaa, thank god jos ette tiiä kyseistä jätkää, sillä en ollut kauheen edustava siellä. ::: DDDD ens kerralla kun alan cossailee niin teen kyl ton saman cossin paremmin, ja varaan siihen aikaa enemmän ku se yks viikko vaan ja hankin kaikki ne sälät korut piilarit yms! >:---(

Itelläni niitä kuvii ei oo, mut jos kiinnostaa voin pyydellä niitä yhelt kaverilt! Mut näytin kuitenki aika vammaselt nii asd voitte unohtaa senki asian. ::------D

Keikoistakin sen verran että pääsin katsastamaan Hittin livenä! Iha jees se oli, ja tiesin et livenä se olis paljon parempaa kuunneltavaa kun mitä omasta tuolistaan youtubesta. ;) Mut en edelleenkään pääse siitä ajatuksesta eroon et se muistutti enemmän italialais/espanjalais latino -tanssijaa. XDDD forgive me.
Oisin kauheesti halunnu nähä kans Yumachin ja Ainan, mutta siihen ei jäänyt aikaa. Eniten oon katkera kuitenkin siitä etten päässy näkee ALSDEADIA. Mä _tiedän, et en ikinä ois unohtanu niiden esitystä, ja muutenki aloin tyksii niiden musast. Ja oivoi ette ikinä arvaa kui sulosii ne oli ku olin kattoos niiden Q&A:n ja kävin pyytäs nimmarit. ;;----;;;♥ oikeesti awawawa EN KESTÄ. Täs olis aihe mist voisin jankata ikuisuuksiin tääl mut säästän teidät yksityiskohdilta. :))) Yhes vaihees olin niin paniikis siinä jonoattes ku halusin antaa niille jonkilaista lahjaa mutten ollut ehtinyt aatella sitä ollenkaan, niin vedin mun lompakost 5€ lahjakortin mäkkäriin. oon sulone tiiän senki. Mut aw ku niide rumpali alko ekaks kirjottaa siihe nimmariaa ku se käsitti vähäse väärin ;uu;♥ tuitui pientä.

Coni oli kyl aika perus mitä esim kesälläki, tai ehkä mun odotukset oli vähän suurempia, who guess. :/ Mutta oli silti kivaa, ja näinki ihmisii siellä. :-----) thanks to the all of you guys! ♥

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11