Sunday, May 29, 2011

if i were a miljonääri

grüß Gott! Aattelin tulla rauhoittamaan mun shoppailu paineita, jakamalla ne teidän kanssa. : D

Ja jottei tästä ehi romaania kehkeytyä laitan vaa niistä ostoksista, jotka pyörii mun ostoslistan kärjes, ja muutenki pyöriny mun mieles luvattoman paljo!


Spirit Store, alennuksessa 15€ http://i33.tinypic.com/2ylrypw.jpg Mun kotikaupungis ei oo Spirit Storee, mut yhes toises liikkees näitä myydään, mut vaan 40 eurolla.. Tosin myyjä sano et voi myydä nää kolmellakympilläki, mut mieluummin joko tilaan tai ostan muualta! Oon himoinnu noit tennareit syksystä asti, ja kuvaki oli otettu joskus joulukuus? :_D
Jokunen vuosi taaksepäi noi ois varmasti ollu mun mielestä aika kauheet, silloin mun silmää ei nimittäin miellyttänyt mikään kauheen kimaltava eikä etenkää kultanen väri, tosin koin viime vuonna valaistuksen, ja kun löysin nää sielt kenkäkaupast, se oli rakkautta ensi silmäyksellä........ ♥




Backstreet,  6.90€ http://i33.tinypic.com/2ylrypw.jpg Tääkin on ollu kauan mun mieles, sillä päätin vihdoinki toteuttaa yhden typerän hiussuunnitelman kesällä, pelkään vaan etten pääse enne lomaa treelle nii en ehdi ostaa tota ajoissa. :'--( Tosin oon aika rikas atm koska sain mun palkan, niin enää tarttee esittää vetoomus porukoille, hoho!


Tietystä puodista, n. 3€ http://i33.tinypic.com/2ylrypw.jpg Ja voitte vaan arvailla kuinka kauan oon unelmoinu isoista, täydellisistä, tummista aurinkolaseista. ;--; Kuvassa olevat ei ehkä vastaa sitä mitä haluun, mut Tampereen rauttiksel tosiaan on yks puoti josta saa (kuulemma) halvalla aurinkolasei. *--*
Tän ostoksen mun piti tehdä jo viime syksynä, mut suunnitelma tökkäs siihe kun se puoti olikin jo sulkeutunu.. Ees mun tuurii tai mitää? :: D


Jostain, esim Seppälästä, n. 3-4€ http://i33.tinypic.com/2ylrypw.jpg Kynsilakkoja, kynsilakkoja, mä niin tarvitsen niitä.. ! Seppälästä siks kun sieltä saa yleensä halvemmalla mitä tyyliin Anttilasta, joten aattelin sieltä käydä täs lähi aikoina kattelees~
Haluun omistaa vaan paljon eri putikkoi, niin sais ruveta kunnolla tekee näille kynsille kaikkee kivaaa. *33*
........... tai oikeestaan, onhan se totta et mul on paljon kynsilakkoi, tosin kaikki vaan tyhjimmästä päästä, poor me. :----D


Hairtrade, n. 60-70€ http://i33.tinypic.com/2ylrypw.jpg Oon siis vihdoin tullu siihen päätökseen et hankin hiuspidennykset. Voin jopa rehellisest sanoo ettei tää liity mitenkää mun omien hiusten pituuteen (tai periaattees joo mut XD). Oon siis aatellu et koska haluisin kokeilla manba tyylii useemmin, tartten pakosta pitkät hiukset. :--D Ja voinhan samalla opetella kihartamaan hiuksia, näille lyhkäsille en sitä kauheemmi teetä! XDD
Toki se et pitää tilata ulkomailta saa mut kauheeseen paniikkiin, koska en haluais millään tilata koska se stressi jos kaikki ei onnistukkaan esim sen takii ettet tajunnu niit ohjeita tarpeeks tarkasti tjsp. Mut Dreamhairist mä __en__ tilaa, pelkkää rahastusta koko paikka! Ebaystakin harkitsin, mut mun hermot ei kestäny joten loppu päätöksen näkee tässä. :´´)


MICMAC, 121€ http://i33.tinypic.com/2ylrypw.jpg Laudan ostoon sisältyy siis kaikki ruuvit trukit etc, tosin Micmacista en enää tota voi saada. Lamina.fistä samanlaisen dekin sais kympin kalliimmalla mitä toi on joka harmittaa suuresti.
Mutta vaikka alunperin mun piti tilata tää kesäks, nii joudunki oottaa kesän loppuun ku saan ripari rahat, sillä en saa mistään muualta nii valtavaa rahasummaa jolla sais maksettuu ton hinnan. :'---( Tän ajattelu masentaa silloin tällöin, mut pitää vaa olla kärsivällinen..


++++ 13294900 muitaki ostoksia, i'm just a girl y'know...... XD

Ja onhan mulla toki lähös pian tilaus Cybershopille, koska siellä on pari elintärkeetä asiaa joita oon himoinnu aikasta kauan.´---`


Argh asiasta toiseen bloggaamisen maku uhkaa loppua uhkaavasti, sillä bloggeri ei yksinkertasesti enää osaa. Ei suostu vaihtamaan fonttien väriä, ei kuvien paikkaa tai kääntämään niitä, ei suostu enää tallentaa automaattisesti tekstejä, ja jättää niitä 5000 metrin rivi välejä. Jollakin muulla samankaltaisia kokemuksia? :)


Mut fiilikset atm on loistavat ku Henna vietti viikonloppunsa meillä! We had so much fun. ♥https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjXXBFmZiXwlTrO0J0VznG5cza3S-NBFSuw4ptSv-UM-VIrccVd9y4uMD9MLq40IK1atFxqLWSdZZ3peUroH-iiIdbFRxW5iWkaPZ9GBqQTSzx6J40bCz3jphhKPVY70Etc3LCJvdSENU2H/s1600/th_105.gif Viimenen viikonloppu oli sitten tässä, seuraavaks se ois sitte kesäloma, voitteko uskoo? :--D

1 comment:

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11