Friday, June 18, 2010

Drop note.

heeei♥


tajusin tulla kirjoittelemaan tänne nyt, koska mulla on muutama pulma ja aattelin jakaa ne teidän kanssa. :'---D mut ekaks vähä jotain muitaki kuulumisia.
 
oonko mä kertonu jo siitä että meillä on videot rikki? mulle tuli yks päivä kauhee hinku ruveta kattoo piirrettyjä, mut muistinki ettei se onnistu. TT^TT kyselin joiltai kavereilt kellä olis, ja päädyin kuitenkin taas vaihteeks silakalle. :'D

otin sellasii leffoi mukaan mitä en oo kattonu pitkään aikaan! ja oli hauskaa kattoa näitä♥ :3 varsinkin kun ne (taas) lihotti mua ja tyrkytti kaikkea syötävää.. xD ei ollu mun vika ois ollu ilkeää kieltäytyä. >.<


olin kans yhtenä päivänä rinnakkaisluokkalaisen emman kans. :----) ei tehty kauheesti mitää, kierreltiin vaan monet kaupat läpi. se löys jokku korkkarit, mut ite olin niin köyhä ettei tarttunut mitään mukaan. :'-)


istuskeltiin jossain vaihees suihkulähteen kaiteella tai sellasella. emma taiteili sit tollasen. ^^

aaaa toi puu oli ihana! ;___;♥ siel oli  toinenkin tollane btw. mut jos aurinko ois paistanu just sillä hetkel nii ois ollu vielä ihanempi näky~ .. miks meidän pihas ei voi olla tollasii?


nyt pisimpään aiheeseen, uuteen kännykkään.

eli problema on, että mun kännykkä on rikki. ennestään täs on ollu kamera rikki, ja jossai välis kalenteri ja muistio. ne korjaantu iha normaaliks, mut nykyään tällä ei voi soittaa, mulle ei voi soittaa, en voi lähettää viestii eikä mulle voi lähettää viestii. ja kamera edelleen rikki. musta tossa on jo tarpeeks syitä hommata uus. :---D

oon pyöriny tänään gigantis, veikon konees ja dnan liikkees. löysin vaan dnasta hyvän vaihtoehdon. gigantis ja veikon konees hinnat oli liian korkeita, tai muuten oli vammasii vaihtoehtoi.

 

eli nokia 2720 fold. ainakin tota ne näytti mulle ku kerroin niille minkälaista etin.
ja kerron tähän hyvät ja huonot puolet omasta mielestäni:

+ se on halpa, 58 €
+ kamera
+ läppäri
+ (kaveri kertoi) saa johdon millä saa kuvat siirrettyä koneelle

- musta
- vähän muistia

mun toiveet uuteen kännykkään oli et siin ois läppä, kamera, ja se ois vaalea. ja tottakai suht halpa. en haluu mitää parin sadan sellast mistä ne ne näppäimet vedetään periaattees siit puhelimest. tai tiiätte ne uusimmat? mä en tykkää niistä yhtään. :'----D ne on ahdistavia, ja liian pienet näppäimet ja kaikki.. xD
mut toi olis aika hyvä. ^^ väreinä oli vaan toi ja tummanpunanen, mut sen jätän heti kättelys pois. .___.
harmittaa vähä et mulla kesti toi vanha kännykkä jotai 2 ja puol vuotta. :< no ehin tiputtaa sen jo kerran vessan pönttöönkin nii siitä syystä varmaan meni sitte koko kännykkä. koska mun oli pakko puhdistaa se vedellä jaja.. ::::'D

mut hei, osaisitteko te suositella mulle jotain muuta? täs kerran on aikaa kattella niin jos tiedätte jotain hyviä, votte ilmottaa tänne♥


aattelin kans tulla puhumaan tästä uudesta jutusta bloggeris. siis se mallin suunnittelu työkalu. okei, se on ihan hyvä ja näin, mut MINNE SE VANHA ON KADONNUT?
aluks seki oli viel käytettävis, mut nyt se on kadonnut jonnekkin.. joka harmittaa ihan kauheesti, koska jos mä ny menisin muokkaamaa tän ulkoasun uuteen uskoon, en saisi enää tätä vanhaa takas. ;_; tykkään enemmän tästä 'mallista', se näyttää kivemmalta kun noi uudet. jos olis toi us + vanha, se ois okei! hei eikö vois mennä jonnekkin valittaa tästä ja pyytää ne lisäämään sen vanhanki ohjelman takas? vai oonko mä vaa liian epätoivonen ja ainut jota ketuttaa tää asia.. ?

oikeastaan, haluisin taas uudistaa tän ulkoasun. mutta en voi toteuttaa ainakaan mun ekaa vaihoehtoo, koska siitä tulis liia tumma. ja ois kiva jos kesäks jäis sellane kiva vaalee happy tai sillee. x'D mut uskallanko mä mennä muokkailee tätä, koska mähän en saa tätä vanhaa sitte takas. .__. joo, se on mun mielest kauheeta ajatella. _minä. -.- mut mun mielest tolla uudellaki saa hyvää jälkee. ^^ eri asia on vaan saanko _mä siitä mitään irti..



muuten, oisko teil postaus toiveita? mietin vaan että jos mä en ny aina keksi jotain, niin saisitte ehdottaa jtn. :---) mutta periaattees kukaan ei oo niitä vieläkään esittänyt niin ootte ihan tyytyväisiä näiden merkintöjen tasosta? :-------D i hope so.

muuten, pakko tunnustaa, sanoin viime merkinnässä et meen syömään. mä en menny. nyt tosin aattelin mennä. x3 papaaai♥

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11