Thursday, June 10, 2010

kvaak kvaak.

good evening!
hah, meinasin aloittaa tylsästi kertoo jotain, kunnes muistin et en oo kirjottanu _mitään siitä mite loma alko! okei, se jää toiseen kertaan, sry. ;__; mut kaikkee muuta asiaa on ny nii.. -.-
desusta asiaa siis, koska tää näyttäis olevan viimene merkintä enne sitä. (=tää ON viimene.)

ensinnäki, oon nii kettuuntunu siihe etten saanu jotai värii mun ottariin. se puol ja puol ois ollu ihana. ;_; joten joku päivä, ei siis lomal, tein vappuväril vähä ihmeitä. olin yksin kotona, ja innostuin keksii jotai maailman mullistavaa asiaa. tarkotus oli yrittää tehä puoljapuol mut failas vähä nii siit tuli koko ottari. :'----D mut ää tahon tollasen♥ ja varsinki ku toi on tasanen.. oon harkinnu täs pari päivää sitte et ite leikkaisin ton ottarin jotenki eri taval, mut en oo enää nii varma siit. .___. ehkä jätän tekemättä. parempi nii. :´´´D

mut tuun sinne täs pandakigus. ihan sama vaikka ympäri nettiä puhutaan 'lämpöhalvauksesta', nii mähä laitan ton! ja siel sisäl on varmaa hyvät ilmastoinnit cossiasujen takii, nii tuskin siel tulee nii kauheen kuuma. :---)

ja oiskohan tennarit söpömmän näköset ku noi toiset kengät? tai ainaki tohon kigurumiin musta tennarit ois paremmat. :/ kaikenlaisii helyi laitan varmaan kaulaan, mut kävi kans mieles niitä pinneiki laittaa mut.. taidan jättää senki, koska en oo suunnitellu mitenkää ja uskon et siit tulis vaa stressii ku pitäis koko aja kattoo onko ne hyvi vai onko ne tippunu etcetc.

+ en tiiä otanki sen mun vaaleenpunasen muumilaukun vai sen mustan olkalaukun. :/ täshän loppuu aika kun en oo ehtiny miettii yhtää. @___@ mulla ois vaa tää päivä aikaa käydä hankkimas sellasii asioit joita tarttisin sinne. :----D

ja noita lasei tykkäisin käyttää kans mut.. :< jos en saa niitä sopimaan mitenkään nii jätän ne kotiin.

eli mä lähen lahteen jo huomenna, parin kaverin kans ja saadaan yöpaikka siltä Minalta. ♥ so much fun~ i think >;3 ja lähetään sitte varmaa sunnuntaina takas. ehkä. xD

anteeks hieman sekava merkintä, mut oon kirjotellu tätä täs parin päivän ajan sillee pikkuhiljaa. :--------D ois ollu tarkotus julkasta tää jo eile mut se jäi. kuitenkin happy b-day Uruha♥ 
oon vähä sanatonki nyt, mut ihmiset, desuconissa tavataan! >8----)

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11