Wednesday, September 1, 2010

GREETINGS

helloo everyone! eli tähän tungen nyt vähän kuva ja yritän muistella mitä lähi päivinä on tapahtunut.

tokalla viikolla oli koulukuvaus, ja tän näkösenä menin sinne. :----D tosin tää on vasta otettu koulupäivän jälkeen joten hiukset plöts plaaplaa. mut sain aamulla hiukset tosi jännästi, eikä mun ees tarvinnu tehä mitään, sillä ne oli yön aikana menny sillee jännästi. xD enkä halunnu ruveta suoristelee niitä, so.. :---)

turha ees yrittää muistella koska tää on otettu, mut yhtenä päivänä ton paidan tilalla oli perus musta toppi. :D halusin kokeilla yhtenä päivänä vähän erilaista vaatetusta (vaikkei kovin erilaista ollukaan), ja tottakai niinä päivinä piti olla viel kauheen kuuma. x__x

kenkiä oon kans kattellu, ja kerran kokeilin koulun jälkeen uggeja! (en osaa kirjoittaa sitä loll) ei erotu yhtään koska mulla on noi tummat farkut jalas, mut oikeesti miten söpöiltä noi näytti jalas! ;ww; tahtoisin tollaset värikkäämmät, mut toisaalta oon jo miettiny toisii kenkii talveks. :---(

nimittäin tälläsii! wanna those shoes♥ ainakin ton malliset haluaisin, mut mitä Seppälästä katoin niin nää oli kivimmat. :---)

sri en jaksanu kääntää oon laiska hehe mut ostin eilen uudet farkut seppälästä, 7€! halvat

~oon hillunu täs tampereella viime viikonloppuna with tatti. siellä oli yhel rakennusmaan aidois matoista tehtyi töitä. :-------D toi oli tosi ihana♥ muutenki oon alkanu viihtyy siel entistä enemmän, ja mun tekis koko ajan mieli rampata siel! onneks juna lippu ei maksa paljoa. ´w` oon vakavasti harkinnut lähtee jonnekkin muualle ylä asteen jälkeen, ja tampere ois yks hyvä paikka. o/
kuvia ois kyl kauheesti, mut ne on niin hehkeitä kaverikuvia enkä kehtaa laittaa tänne kaikkien nähtäväksi sry.♥ xDD

ostin sielt pinkin hiusvärin, yayfrom Cybershop. mun ois pitäny ostaa jo se viimeks ennen koulun alkui ku kävin siel mut liike ei ollu auki. nytkin mun piti ostaa vähä vaaleamman pinkki ku mitä alunperin piti, mut ei myyty just sillä hetkel oikeeta enkä jaksanu oottaa niin toivottavasti toikin ois ihan kiva. :3
ja tadaa, tollanen pidennysjuttu tarttu kans mukaan, Glitteristä~ en ees tajuu miks ostin ton, ehkä pientä tyydytystä niinä hetkinä kun tahdon pitkän tukan takas? ::D oisin voinut samantien ostaa toisenki, mut yks kpl 10€.. noin se tuntuu viel suht. halvalta!

tsädääämm oon hurmaava mut kyl se tos valos ainakin näyttää samanväriselt. :´´´´´) ja saatte nähän palan mun huoneesta hehs.

ja vielä näin lopuksi aivan unohdin! tän vuoden toiminnasta sen verran, etten ottanut japanin kieltä enkä kitaran soittoo kansalaisopistos, vaan että oon alkanu pitää tyttökerhoo yhen ihmisen kaa! :------D siit saa ihan kivasti rahaa käteen vaikkei paljoa. toivon kyl enemmän et pääsisin niille leirille, 'cause it's best☆ ja vaikka en lasten kaa kauheesti osaa tehdä mitään, niin ihan hyvin on lähtenyt käyntiin. :´´´D tänään oli eka kerta ja viikonloppuna on ensimmäinen sellanen ´koulutusleiri´. sinne tulee pari kaverii ja vielä pari lisää vähän parempii niin en ainakaan ihan yksin oo siel laggimas mitää. ::´´´´´´D

mutjoo mitäs täs, take care everybody!

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11