Sunday, September 26, 2010

somethin' that you can't explain

lukijoita on jo kertynyt 37. oon miettiny tota lukuu harvinaisen paljon nykyään, ja tullut siihe tulokseen että se on _PALJON. oikeesti, miten tää voi olla mahdollista? ::D hahaha oon aika hämmentynyt, mut iso kiitos teille kaikille (jotka jaksatte mun vammailuja)

ja oon niiiin huonomuistinen etten muista oonko maininnu tästä vielä, mutta huonepostaus lykkääntyy. :/ mun huone on ny aika törkees kunnos hehe. :___D mut tottakai heti ku nään et saan siitä siistin niin teen sen pois alta. ^^ eli forgive me ja ehdotelkaa jotain muita jos jotain toivottavaa on. :-----) muistelisin kyllä että on kysytty mun levyistä, joten jos tekisin sen joko kuvina tai videona?


mulla on ollu taas vaihteeksi se vaihe kuukaudest, jolloin alan eniten rassata mun ulkönäköä ja vaatteita. en oo jaksanut inspiroituu oikein mistään, ja silmämeikkikin on ollu vaa ripsari + vähä kajaalii ylhäälle (tai sinne kyl te tiiätte). hiuksia oon vaa vähä tuupeerannu and that's it. vaatteita on taas liikaa, mut toisaalta en oo osannu hyötyy siitä mitenkään. :´´´´D pipoja ja huiveja näkyny on näkyny enemmän, en tiiä sitte johtuuko se syksystä. ootte varmaa kans huomanneet mite aikasin ulkona on nykyään ruvennu pimentymään? toisaalta me likes mut toisaalta taas not. sama vähä sateesta, tykkään ja on kaunista ku sataa kaatamal ja tekis mieli vaa mennä seisoo sinne naama kohti taivasta, mutta hiukset eikä meikit oikein tyksi. ;<

ja viikko on menny aika hyvin, ja kerron vaan lyhyesti kun ei oo oikein aikaa täs kirjotella mitään koska haluun julkasta tän vihdonki tänään ku pitäis olla aikaa. mut joku keskiviikko olin Dimension!in keikalla, ja aika mahtava oli vaikka se on ns. ´amatööri bändi´. mut ne soitti Place Called Heavenin joka on yks niide ihanimmist biisist ja si jotai mitä en ollu enne kuullu mut aaah en tajuu mite ne osaa säveltää?
oon kans hurahtanu täysin Pirates of the Caribbean -leffoihin, en oo ikinä enne kattonu enkä ees aatellu mite hyvii ne vois olla. *___* _suosittelen! hahmot on ihan mahtavii ja kaikki siinä miellyttää mun silmiä♥ paitsi ne rumat otukset yhh ;_;


kuvien pitäis kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, niin tässä teille;






^ jeeeeee tää hymykuva saa jäädä viimeseks hymykuvaks täällä. mut hieman hiuksista ja meikistä näkyy nois kuvis sitten. tekis mieli mennä selittää sinne mite ne o huonosti mut kyl te sen itekki huomaatte niinii turha mun on selitellä. :<
hiuksia on muute ihan sikakiva värjäillä! nyt oon kauheesti miettiny että värjäiskö tota pinkkiä/vaaleanpunaista enemmä, vai ostaisko ruskeen tai tummemman hiusvärin ja sillä si hieman ku toi vaaleanpunane on kulunu. 8---) koska haluisin kauheesti tummat hiukset mut oon kyl päättäny et en värjäis enne kesää. ;-; mut jos ees vähän sais sitä tummaakin päähän. ^^

ja suosittelen että meette tänään nyt heti pihalle, koska siellä on oikeesti joku ihanin ilma~ mulla tulee tosta mielee viime hiihtoloma yks miittipäivä, mut ilman lunta. :----D siel on kyl vähä kylmä mut mäki pärjäsin nii kyl teki pärjäätte. x´) käväsin siel ku mentii tatin ja maijan kaa rautatieasemalle ku se yks lähti kotiin ku se oli viettäny tääl viikonlopun. :3 (//katottiin tällä kertaa hopeanuolta japsiversiona, hyi jessus mite raaka se välis oli ,_,) seuraavaa tapaamista odotellessa. ♥ mäki haluisin jonnekki toiseen kaupunkiin kyläilee jonku luokse mut äääää pitäskö mun vaa kiltisti ootella lomia? D; on muuten tosi väärin et kersana ramppasin joka viikonloppu yökyläs jollaki tai joku oli tääl mut nykyään en oo enää missään. :< onko tyhmää jos haluisin mennä pitkästä aikaa jollekki yöks? xD tosin oon ujo enkä uskalla ehottaa kellekkää yhyyy.

mut nyt voisin ruveta kattoo jotai kivaa leffaa tai jtn, so see ya later mangustit. ♥

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11