Tuesday, December 21, 2010

I probably should mention The 7 that I like

Tulee taas hieman erilaista tekstiä mitä aluks suunnittelin, mutta teen nyt ettei unohdu kokonaan, sillä mullahan on vieläkin tekemättä yks Kazuhiron haaste, mut se jää toiseen kertaan. :/

Anni ja Meri heittivät siis Beautiful Blogger -haasteen, jossa tehtävänä on kertoa 7 faktaa itestään ja laittaa tämä palkinto eteenpäin 7lle toiselle bloggaajalle. (oon kyl tosi huono tälläsis..)

Ja jotta tästä ei tulis niin ykstoikkosta nin lisäilen aiheeseen liittyviä kuvia ja hieman tarkempia selityksiä~ (ja yritän ettei siellä lukis mitään hei olen tyttö olen suomesta plaaplaaplaaaa.)


1. Oon oikeesti aika nörtti :--(
Eli ilman mangaa (ja animea) en ois pakosti innostunut mistään japani jutuista. :----D Ja vaikka tätä asiaa ei tuu otettuu esille, niin luen/katon joitain sarjoi aika paljonki. Ranma ½ oli siis eka manga minkä oon lukenu, ja edelleen yks rakkaimist ja sakeist mangoista mitä ei voi olla rakastamatta! Animeaki oon kattonu aika paljon, ja eka tais olla Sailor Moon, mutta _ihan kokonaan oon kattonu Kamikaze Kaitoun Jeannen. 
Nykyään mangoista ostelen Pichi Pichi Pichiä, mulle tutummin Mermaid Melodya (eikä saa nauraa, se on mun mielest oikeesti hyvä sarja ja rakastan sitä nostalgiaa lukiessa :´´´)♥). Ostaisin mieluusti muitaki mut rahat niukassa joten luen ne jossain muualla aina. :: D
Animen kannalta mun pitäs jatkaa Katekyo Hitman Reborn!-ien kattomista eteenpäin.

from we♥it.com

2. Oon hieman ujo vaikkei kaikki uskoiskaan.
Tätä on itse asias vaikeeta ruveta selittämään. : Dd Koska periaattees en oo ujo mut toisaalta oon. Ehkä siihen liittyy huono itseluottamus ja liiallinen pelko mitä ihmiset aattelee musta, ja mun aika ylenen ajatus valitettavasti on se et jos yritän jutella jonkun kanssa on se että jaksaako se oikeesti mun seuraa. Joten siks tuun tosi iloseks jos joku oma-aloitteisesti haluaa tulla jotain juttelee, oli hieman tutumpi tai ei. :--)

from we♥it.com

3. Kaunein nainen maailmassa imo on Kanako Kawabata.
Hassuu miten ennen tuskailin sitä et mitä jos multa kysytään tätä enkä osaa vastata, mut heti ku löysin tän naisen niin voin rehellisesti sanoo Kawabatan olevan yks suloisimmist ja kauneist ihmisisit mitä oon nähny. ♥ On varmaan kans aika normaalia jos ei osaa perustaa mikä siitä tekee niin söpön? (plussaa ainaki ihanimmasta hymystä ikinä! ,_,,)
Ja myönnän etten tiedä melkein ketään gyaru mallia, mut silti sanon että Kanako on se mun best favourite forever and that's it. >:( ♥

from we♥it.com
 
4. En tiiä yhtään mitä haluun tulevaisuudessa tehdä tai olla.
Kiinnostusten kohteet, tyyli, harrastukset, kaverit, koulu.. Noi kaikki rassaa mua aina välillä. Miltä haluan näyttää, kiinnostaako mua liikunta, pysyykö samat kaverit, ja otan esille varsinki mun opiskelut.
Mulla ei oo periaattees enää kauan aikaa päättää minne haluun ylä-asteen jälkeen, enkä oo enää niin varma muutanko pois omalta paikkakunnalta. Mä kyl oikeesti niin toivosin sitä, pääsis oikeesti pois joidenki ihmisten/asioiden luota, mutta kyllä tänne jääkin samalla jotain. :/ Sitä paitsi oisko se lukio vai amis vai mikä, senki ku sais päättettyä. >;


4. Oon hyvätapainen.
Eli suomeksi hyvin kasvatettu lapsi. :---D En juo, en polta, en kiroile, oon kohtelias, ja yritän aina ottaa muut huomioon ja olla kaikkien kaveri. Ainakin yleensä. Mutta kukaan ei oo täydellinen joten voin olla jolleki tyypille se maailman rasittavin ihminen jota kukaan ei jaksa. :: D Toivon kuitenki ettei asia olis näin.

from we♥it.com

5. Cute things lovelove♥
Food, people, clothes, everything cute make me feel so.. ;ω; Ostan yleensä aina turhaa rihkamaa jos se on ees jotenkin sulonen. Hyvänä esimerkkinä Keskiseltä tullesani omistan aina yhden Hello Kitty -huulirasvan enemmän, koska niistä saa niitä kännykkäkoruja. xxD

from we♥it.com
from we♥it.com




from we♥it.com
 
 6. Tykkään ruuasta. (miks mulle tuli jotenki kauhee olo? xD)
En ekaks meinannu kehdata laittaa tätä tähän mut to be honest, oon oikeesti kauhee syöppö. :´´´´´´D Oli sitte mäkkiruoka tai vadelmia niin ruoka on hyvää. :----( ♥


7. Oon aika kova pelaa pleikkaa. ;----)
Vaikka pelaanki ikivanhalla Playstation ykkösellä, nii siihen on kuitenki tehty yksiä maailman parhaimpia pelejä ettei mitään rajaa! Viimeks pelasin läpi Spyro 2, ja olin siitä siks nii ylpee et se oli eka kerta ku pelasin sen alusta loppuun aivan itse. 8) Koska pienempänä se oli sitä 'veli tuu auttamaa en päihitä loppista :(::(:((:(:(::('. asd. ::---D


Siinä se oli, yritän tehdä yhden postauksen enne joulua, koska tapahtuu yhtä sun toista niin en sitten ehdi pariin päivään päivitellä.. ;) Byebye! ♥

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11