Friday, December 10, 2010

REMEMBER SAY 'HAPPY B-DAY' TO TERUKI ♥

Niin paljon asiaa taas vaihteeks että joudun taas hieman soveltamaan! No, yritän nyt muistaa jotain ja myöhemmis postauksis käsittelen sen hetkisii asioita.

kaks viikkoo siiten meillä oli TTT-päivät, työ tekemällä tutuksi siis! Keskiviikkona olin jossai käsityö jutus (^kuva otettu amiksen vessassa), joka oli ihan jees, vaikka tehtiinki enkelinsiivet siel ja se sijainen joka opetti oli hieman urpo mut nojaa ei siitä sen enempää! Mut kuvaa en kyllä haluu niistä näyttää, oli sen verran tuskasta tehä, ja ulkonäkökin puhuu puolestaan ettei mitään rajaa! XDD
Toisena päivänä olin talouskoulus, ja siel oli tosi rentoo! Luulin ekaks et se oli sitä et jos haluaa puoleks vuodeks mennä opettelee jotai kotitöitä, mut ehei! Auttelin siel vähäsen ja _söin,_koko_ajan_. Oikeesti en tajuu miten mun maha kesti sitä, sain jopa ilmasen aamupalanki ja välipalanki siel, yey~ mut se johti siihen et päivän loputtua olin syöny tyylii 'välipalanki' jo kolmeen kertaan. :: D mut no problemo koska kukapa ei tykkäis hyvästä ruuasta?
Ne jotkut opiskelijatki siel jokka oli siel munkaa ja kerto kaikkee niin sano et sopisin kyl sinne, et tota vaihtoehtoo kyl voisin harkita. 8------) tosin vaarana olis et saisin aikamoisen kaljamahan tai jtn. xxD

Tässä on hyvinhyvin kaunis kuva Nalle-Puh suklaista, sekä yhdestä irokeesi-puhista! lol oon taiteellinen :´´´´´) mut oltiin viime viikonloppu Keskisellä. Ostoksia tuli toki tehtyy, ainakin sisko osti O.C.n ekan tuotantokauden, i'm so happy! *33* mua harmittaa ettei sitä enää näytetä telkkarista, koska se on oikeesti ihan mahtava sarja, suosittelen!
Omilla rahoilla ostin Over the Hedge: Hammy goes nuts! -pelin gameboylle, enkä kyl kadu yhtään. 5 eurooki makso ja se on iha äly sulone! x´3 Kansiki on niin kaunis, mun pitää kyl joskus ottaa kuva ja tulla jakaa se tänne. xD♥

Jostain syystä menin kans ostamaan lisää hiuksia.. Periaatteessa mä kadun, koska no, noi ei oo mitää oikeeta hiusta ja vaikeeta saada pysymään hyväkuntosina. Mut ihan menee, mitä nyt on väärän väriset ku vertaa näihi mun hiuksiin.. ::: D ++ oon alkanu elää enemmän näide lyhkästen hiuksien kaa, jjepajee!
Oon muute elokuvateatterin vessas tos, olin just nähny Harry Potterin sen viimesen leffan ekan osan, i like it. *u* Vaikken mikää kauhee Potter-fani ookkaan, niin jokasen leffan haluun mennä kattomaan aina. :---D

 Ja siitä taitaa kans olla pari viikkoo kun oli siel kerhos pikkujoulut, ja löysin aivan ihanan tonttulakin jota sanoin vahinogs joululakiks ku en muistanu sen nimee yhes vaihees ahaha (ja neuleen). ♥ Sitä ei näy kuvis kunnol, mut siin oli tosiaan tollane ihana karvareunus ja muutenki rakastuin siihen. ;__; aw haluun pitää tota jouluaattonaki. :´3

ja tos saattaa näkyillä vähän mut kuitenki jonkun verran kynsist mitä koristelin yks sunnuntai ilta. Niistä tuli oikeest tosi söpöt, mut heti ku liimasin ne kynnet mun sormiin nii se pilas niitä jonkin verran, mut yön aikana ne oli ihan kakkasiks. ;--; Joten no pictures, koska en jaksanu ottaa niistä sillo heti. :< Sääli sillä mä tykkäsin niistä vaikkei ne ollutkaan mitkää gyaru unelmat vaikkei kyl pitänytkään. :'---)

Eiku hetkone, löysinhän kuvaa vaikken edusta ja oon tosi kavai (sensuroisin mutku kynnet o tiellä). Eli tos ne kynnet oli kyl menny pilalle, mut huomaattehan maailman ihanimman värisen kynsilakan? ♥ Sekin from Keskinen, ja kannattava ostos todellaki!

Ja kun kuvat tais loppuu tähän, so what do you think about new ulkoasu? Myönnän enemmän ku mielelläni et jäi vähän kämäseks, mut kyl se asia hoituu pian! Ja blogi vaihtoi nimeänsä, en tiedä tosin pysyvästi koska kattoo mitä tulevaisuus tuo tullessaan. ;) Vaikka oisin tietysti voinut oottaa jouluun että sama nimi ois pysyny koko vuoden, äää miksen muute hoksannut? ;-; No whatever nimi on nyt toi, ja vaihdan osoitteenki varmaan, mutta tuun ilmoittelemaan siitä ettei vaan satu 'page not found' sekaannuksia! :: D

Ja osalla porukalla etenki mulla on vielä enää viikko koulua! Koittakaahan jaksaa vielä, pian päästää ilkeistä opettajista eroon. ;----D see you guys~

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11