Thursday, January 27, 2011

hair update ××

= Jotta pysyisitte ajantasalla mun hiuksista. ;---)


Ensinnäki antakaa anteeks muokkaus.. Kaksi viikkoa taaksepäin maanantaina lampsin parturiin sen näkösen et oisin kyllästyny täysin toho pitkään ottariin (vaikkei asia sinänsä näin ollut), joten kävin leikauttaas sen ja kuolleita latvoja yms. Sillo ois pitäny tulla värjäys kans mut ne oli sekoillut siel amiksen parturis jotain ja siks en saanu värjäystä. (sisko sen sijaan sai pyhpyh >:( ) Viime merkinnässä näitte jo miten lyhyeks se leikattiin, mut onneks siin on sellanen kikka et saan sen melkein miten vaan! Tolla tarkotan sitä et saan sen hyvin sivuun, tasaseks otsalle, sillei jännästi hyvin sivuun jnejne, good job! ´33`

 

Täs se onkin vedetty sivuun, ja sen viikon torstaina itse värjäilin tukkaa. Tosin lopputulos ei ollut se kuviteltu, mun oli tarkotus värjätä vaan päältä vaaleeks ja jättää se ruskee sinne alle. :c Luulin et pärjäisin ilman folioo mut ku pesin värii pois se vähäse levis.. jote sain sitte vaaleeta ja sitäkin vaaleempaa, vaaleen ruskeeta ja pissaaa. Tosin onneks hopeashampoota oli viel jäljel, vaikkei auttanut niin paljoa ku ois tarvinnu. :'----) Mut tykkäsin tosta tosi paljon, muutenki oli ihana nähdä pitkästä aikaa vaaleeta pääs! ;__;; ♥


Pitkän harkinnan jälkeen päädyin samaiseen amiksen kampaamoon seuraavana maanantaina (eli viime maanantai), koska äitee oli ehtiny tilata jo uude ajan värjäykselle viime käynnillä, ja sovittii et jos en haluukkaa värjätä ne vaa peruu sen. Mut menin siis silti, ja värjättiin alle ruskeeta mikä mulla oli kotonaki suunnitelma, mut se mun ruskee/vaalee sellane vaihtu vaan tosi tummaan sävyyn. ;< Mut ei se mua loppupeleis enää haittaa, sillä nääkin osoittautu tosi kivaks, eikä mulla oo ikinä ollut noin tummaa värii pääs (tai ehk joskus takaletis vuonna nakki ja kallio), jote kiva ku sain sen vaaleen + tumman! x))

(Anteeks kämäset poset, mutku oon kuvannu noit webil vaan sitä varten et saisin niitä tänne teille näytettäväkski. :< Joten unohdetaan naama ja keskittykää vain tukkaaan!)


Mut pääasia miks halusin tulla äkkiä ennen huomista päivittelee, niin lähen huomenna Tampereelle! Miksikö näin? Sillä koko viikonlopun idea on viettää Tatin (one of mah friend) täys-ihmisyys-synttäreitä, ja lähetää jo huomenna (pe) Treelle päin, ja lauantaina jatketaan Hesaan, koska dindindindinn..


mennään kattoo Bring Me The Horizonia. Täs vaihees kaikki on varmaan sillei 'wtf?++' xxD Mutta koska neiti on päivänsankari ja halus keikalle ja sinne seuraa, ja mikä parasta ILMASET LIPUT HALELUJAH joten joo kyl mä kai kestän. Sil mun ennakko tiedot ois et joku emo/skene bändi joka soittaa kissantappo musaa.. Ei ihan mun tyylii mut koska en joudu maksaa mitn niin kuuntelen keikan alusta loppuun kunnialla. :: D

Toivottavasti matka menis hyvin, eikä rahaa kuluis liikaa. :/ (tosin mun ruokaki on luvattu maksaa niinii.)

Onko keikalle tulijoita? Onko tän bändin tai tän tyyppisestä musasta kiinnostuneita? Go ahead and tell me! (*^θ^*)/

Joka tapaukses hyviä viikonloppuja! :3 ♥

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11