Sunday, January 23, 2011

Too much to tell these things


Tässä vihdoin nää mun Lontoon ostokset! ☆

♦ Lontoo -toppi
♦ Sormuksia (ruusu, kultanen kruunu, 3 kpl mustia mis söpö kuviointi♥)
♦ Paavo Pesusieni -paita (ei pyykinpesun takia kuvas) ja kaupanpäälle saadut jäätävät paavo housut. (:: D)
♦ Täydelliset vaaleanpunaiset nappikuulokkeet ♥
♦ Karvahattu
♦ Iskän ostama lontoo-kortti ja Burger kingistä pihistetty pussi. ;u; eiks ookki söpö.
♦ Huppari ja panta ☆☆☆


Kävin kans joku viikko sitte pyöriis kauoungis, ja tarttu mukaan;


♦ got2b hiuslakka (joku työntekijä oikee kyyläs et ostaisinko ton vai en -.-´´)
♦ Vihreä vyö (edistystä takeru cossiin *--*)
♦ Täydelliset kaulakoru ja sormus


hyi mun ilme ja laatu Ajattelin kans käydä kokeilees mun himoitsemii ruutupaitoi, tummansininen oli liian iso eikä sopinut yhtään, mut vaikka toi punane on kans iso, niin kokeilin sellast mis oli huppu - ja se näytti iha älyttömän kivalta! ;__;; Ja vaikkei punane sovi mulle yhtään, nii tos se ei näytä läheskään nii pahalta. :--DD Hinta oli vaan valitettavasti ylitsepääsemätön kun ottaa huomioon et multa löytyy muutenki liikaa vaatteita.


Tein hienon havainnon kans, mun hiukset on itseasias kasvany tän puolen vuoden aikana tosi paljon! ;-; ainaki tos ne näyttää mun mittakaavas pitkiltä, sillä livenä nää tuntuu&näyttää paaaljon lyhkäsemmilt. :: D

Ja toi laukku mikä ylempänä näky ehei en löytäny sitä täält kamelin pyllyst VAAN tilasin n. 2 viikkoa sitten Cybershopista, koska pelkään toisen laukun hajoavan. ;__; Ja samas tilaukses oli kans..


Taydelliset nallen silmat -piilarit! Olin iha fiiliksis ku sain noi, ja avasinki sen samantien tarkoituksena heti testailla, niin käviki hassusti ku sain sen ekan piilarin silmään nii se tuntu liikaa et oli pakko ottaa pois, ja ku yritin laittaa sitä takas se tippu patterin sisälle.. Voitte kuvitella sen tuskan.
Ne tyypit oli kans unohtanut laittaa piilarikotelot, joten neki saapui myöhäs täs päiviä sitten. Ja oon jo saanu laitettuu toisen piilarin tilaukseen ja jopa saanu sen~
Ekaks olin aatellu käyttäväni noit tyylii joka päivä, mut en teekkään niin ku pelkään et jos totun liikaa noihin, nii en pystyis elää enää omil silmien väril. Vaikkei mun silmät oo ruskeet nii onha ne kuitenki iha muksat. :--(


Noista ylemmist kuvist ei sitä huomaa, mut kaks viikkoo taaksepäin oli pelkästään ripsarilla eletty! Syy yksi aattelin sen säästävän jollain budjetilla mun meikkejä, ja syy kaksi sain nukkua pidempään aamusin eikä tarvinnu elää kiireessä. Okei on vielä syy kolme, mua ei oo innostanu ehostamaan mun ulkonäköö mitenkää. :< En ees tuupeerannu hiuksii ja kunnon sivuottari oli vaa torstaina. :/ Tää kertookin jo et tartten jotain uutta hehkuu ulkonäköön ja lisää itseluottamusta joka onkin valitettavasti olemattoman pieni eli se 1mmx1mm. :)


Btw, leivon kans viis päivää myöhäs Mikun synttäreist kyseiselle herralle kakun. :'---) Ainakin se oli hyvää, mitä ny oli pakko tunkee noit mun jouluna saatuja marmelaadi karkkei tonne. :_D



Oon katellu lähi aikoina paljo doramaa! Oliko viime viikolla katoin Life -nimisen sarjan kokonaan, ja voin sanoo et suosittelen ehottomasti! Oikeesti, kohos mun listoil kyl heti ensimmäisten joukkoon! Toi oli vaan niin ihana, välis tuntu et hermot menee ja yllättävää mite jossai välis vihasin joitai hahmoi yli kaiken, mut si taas yhtäkkii tunsin iha kauheet sympatiaa. : D: D Voisin kirjottaa romaanin kuinka paljo tykkäsin mut jätän ehk toiseen kertaan.


paaitsi pakkomaininta vaik tykkäsin pääosin kaikista hahmoist niin sivuhahmoina samalta luokalta olevat pojat oli ihanii. xxD Okei oon kauhee mut myönnän et kyyläsin mahdollisimman tarkasti aina niitä päähenkilön luokalla olevii poikii ku niitä näytettiin. :---( koska söpöt aasialaiset koulupojat = ♥


Virgin 2nd (Jyouou Virgin) on kans nähty, ja seki oli iha jees. :--) Katoin youtubesta sellasia episodeja mist oli otettu kohtii pois, pyh. :/ mut ehkä jostain löydän tän kokonaisena joten näkisin tän ihan alusta loppuun! Mut mieliinpainuvin hahmo oli Shuri ja..


Nana, joka on siis ainut blondi kuvassa. En osaa ruveta luokittelee ketkä hahmoist oli gyarui tai vaikutteita ottanut etcetc mut toi oli silmiinpistävin! Asennetta löyty ainaki kyllä. :: D Oon kyllä kateellinen sen hiuksista, paksut ja pitkät, ja varsinnki tos leffas ne oli yhes kohtaa laitettu ihanasti. :<


Ja sarja mitä täl hetkel katon on Nobuta wo produce! Vaikuttaa tosi lupaavalta, oon nauranu ton takii tääl koko päivän ittekseni. ::----D Mut hahmot on iha äly sulosii, varsinkin sellaset huumorimiehet iskee muhu niinku toi keskellä oleva, sille oon nauraa saanut eniten. ;-; ♥


anteeks oon heruttanu tätä kuvaa jo muualleki mut ahhihihihihihi love this moment. : D: D: D: Dd Tuun heti ilmottaa ja ihkuttamaan tätä kun oon saanu katottuu loppuun!

Anteeks pitkä ja sekava teksti, mut pitää saada tää kirjotettuu äkkii sil joudun pois koneelt, joten moimoooi! :----)♥

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11