Wednesday, February 9, 2011

Seishun Amigo ♪(´ε` )

Unohdin viime tekstissä kertoo että nyt on sitte kans Nobutat ja Producet katottu! ;--;


Aaaaa oikeesti en kestä koska tykkäsin siitäki iha sika paljon ja siit oli vaa jotai 10 episodee??+?+ Oisin mieluusti kattonu parikymmentä(sataa) jaksoo enemmänki! ;u; Mut, kaikille hienolle on näköjää pakko olla loppukin. :(

Toistaseks en oo saanu viel alotettuu mitää uutta doramaa, sil oon suunnitellu kattovani ekaks parit leffat, piirretyt, ja keikka dvdt uusiks! Ja nauhotukseski ois viel jotain kattomattomii ohjelmii.. No, sais vaa ittensä sohvalle makaa ja telkkarin siihen eteensä koko viikonlopuks nii eiköhä kaikki järjestyis. :´Dd
Tosin, mun päivät menee kokeisiin päntätessä (tai pitäs ainaki), ja kirppari hommis! Ollaan varattu paikka sielt, ja mun pitäs kattella kaikkei turhii vaatteit ja kamaa sinne, ja suorittaa pientä siivousta siin samal! Eli siinäki menee enemmän ku muutama päivä.. XD


Koska oon maininnu mun laiskuudesta ulkonäön suhteen, niin tässä on mun arki-koulu-whatever-you-want-call-it meikki. Oon kans taas vaihtanut vaaleempaan kulmakynään ku toi tumma väri hiuksissa on haalistunu enemmän ruskeen sävyseks. :--D Hiukset tottakai suoristan, ja joskus tuupeeraan, riippuu aamuista kui aikasi oon heränny. :´´´´)


Samana päivänä päätin päästä eroon ja kokeilla taiteilla hiusten kans, ja voin sanoo et kaikki se säätämine pitkästä aikaa suoristusraudan ja lakkojen ja kaiken kans.. Tshhh onneks kukaa ei ollu näkemäs. :: D

Ja sattumalta ku tutkin youtuben video ominaisuuksii (lol mutku en oikeesti oo tajunnu sitä) niin tuli kuvattuu videopostaus!


Eli maanantailta, huomasin et oon huomattavasti luonnollisempi ku niis muis videois! :o huom eikä taaskaan piilareita!1 : D Okei en oo toskaan mitenkää kauhee rento mut nojaaa nothing can do!

Ja valehtelin tos pikkusen, tai olin viel tietämätön mut Niina pyys mut luokseen ens viikonlopuks. ;o;♥ Se lupas laittaa ruokaaki siel ja mä tiiän ettei se failaa ruuan suhteen. ;) JA ilta voidaan kuulemma viettää Gaze ja Taru Sormusten Herra -dvdein parissa, uujea. >8-)

Mut viettäkää tekin sitte hauska viikonloppu, näkyillään taas♥♥

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11