Wednesday, March 16, 2011

2011 Girugamesh @ Nosturi

Viikko ja yks päivä.. Tuntuu et tosta keikasta ois oikeesti ikuisuus ja viel pari kuukautta päälle! Tuntuu kauheen kaukaselta. ,__,


.. Koska se oli oikeesti yks parhaimmist keikka kokemuksist ikinä!
Mä en osaa selittää sitä täs, sun on pitänyt olla itse siel paikan päällä et tajuisit fiilikset. ;< Huono juttu kun en oo saanu erityisesti hehkuttaa tätä minnekään tai kellekään, joka johtaa siihen et mulla on koko ajan kauhee pelko et kaikki ne muistikuvat ja kaikki katoais mun pääkopasta mun kananmuistin ansiosta, not nice. Äöäöä olin iha sekosin sillo, ja se tunne palaa ku kuuntelen näitä kipaleit atm mitä ne soitti sillo keikal. Oon ylpee et pystyn muistamaan tosi selvästi mitä ne soitti, vaik kuulin niiden biisei ensimmäistä kertaa. :--) Mä niin pystyn hahmottaa mieles sen kuvan, ku ne pojat on siel laval, ja miltä livenä se kaikki kuulosti. Tosi söpöö.
Eikä unohdeta et Piia ja Haru oli mun keikka ja jonotus seurana! ;--; Thanks girls, oli reilu teko pyytää teidän kans jonottaa vaikka varmaa kaduittekin sitä jälkeenpäi. XD Nimittäin vaikka mulle EI missään nimessä pitäny tulla mitää kohtauksii, nii en voinu sille mitää esim ku bändi astu lavalle nii se kiljumine vaa.. lähti musta. :--------D Tai jotenki sillei hämärästi mä aloin yhtäkkiä iha huomaamattani kiljumaan hysteerisenä, u know? Monessa kohtaa kävi niin. Tuntu jotenki pahaltaki jos ei riehunu niide biisien aikana. Eikä unohdeta, et mulla oli mahtava näkymä parvelta suoraan sinne lavalle~ ♥___♥
Ja näin jälkeenpäin pystyy sanomaa, et vaikken sanois girujen levyjä kuunnellessani kappaleiden kuulostavan mitenkää laimeelta, nii livenä se kaikki oli ja kuulosti 100x paremmalta! *3* Hurrr myönnän vokalistiki teki muhun vaikutuksen. Ja ylipäätänsä koko yleisöön. Se sai kaikki hyvin mukaan, jos nii vois sanoo. :---D Harmi vaa etten nähny rumpalin pärstää ku vasta lopussa, se oli koko ajan siel takana piilossa kaike maailman valaistukseilt (jotka pikkase muute oli siistei!!). Haha mulla oli kans pakkomielle tehä niit basistin omaperäsii käsi liikkeit, toivoin iha kauheesti et se ois huomannu.. 8( Et en sitte tiiä. Mut whatever mitä muuta vois selittää. Jos tiivistän ja sanon että oli huippu ilta enkä vielkää voi uskoo et se on ohi. Keikan ainut miinus oli et se loppu iha älyttömän aikasi! >:( Vaikka niil oli encoreki siin nii, SILTI.

Muuten, oisin kans halunnu kauheesti ostaa keikka paidan tai hupparin, neki oli tosi siistin näkösii! ;^; Harmi vaa et rahat kulu ihan johonki muuhun, mut anteeks, en kerro viel täs koska no pictures about that. ;_:
Eikä siis kuvia oo olllenkaan, koska vihdoinki ku löydettiin laturi siiheh yhtee mustaan kameraan ja otin sillä kuvii (mut en siis ite keikalta!), mut eiköhän se johto mil kuvii saa koneelle oo hukassa. Että voihan piupau.

Ja vaikka keikka oliki ihana, matka ei ois onnistunu ilman mun vanhempaa veljee Ollia. ♥ (ja Jenny oli matkaseurana sille koska sil on jtn henkilökohtaista Hesaa vastaan eikä sen aika ois muute kulunu.. XDXD) Lupasin kans btw kääntyy totally uskoon jos paranen enne tiistaita, sillä olin kipee sitä edeltävän viikonlopun. ;´( Ja luoja soi mulle hyvän keikan terveenä, oujeee! x)

Illan kattas se kun pojat ilmotti tulevansa viel joskus takas. ;;__;;♥ Aaaaaaa oon iha onnessani muistellessani sitä. Koska mähän oon siellä sillo, i promise!


s o d a p o n y
i'm afraid that i forget those guys gig, IT WAS ONE OF THE BEST GIGS OF MY WHOLE LIFE ;_;;;♥
»
s o d a p o n y
next year when GIRUGAMESH comes back to FINLAND, you'd be sure that i will be there where they have show time! ☆(●´ω`●)
  
 

 
 
  
Ja sitten loppukevennys; The Gorgeous Blogger -haaste, thanks to Vammasaurus & da hae cholle~ ^^ (ps. i have important things to say, lukekaapas sitten. ;))
 
Milloin aloitit blogisi?
2009 muutama päivä joulun jälkeen. : D
Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
Tää taitaa olla se perus 'lifestyle' blogi. Eli mun elämään liittyvistä jutuista näi yksinkertaisesti sanottuna~


Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?
Öömmm.. Emt? XD Kertokaa toki mulleki jos tiedätte!


Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
Varmaan se kun "kaikilla muillakin japani henkisillä tyypeillä oli". Tarkotan siis etten tehny koska ois ollu pakko, vaan kiinnostuin siitä ku näin tosi monella olevan blogi, joten itsekki sitte innostuin ja nii. :´´)


Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
Vaikka mitä. :: D Ensinnäkin, mulla on tosi monta juttuu tekemättä jokka ois pitäny tehä toisinsanoe jo monen monta kuukautta sitten.. ! Ensimmäinen asia jossa aion parantaa on siis et keskityn lähi aikoina enemmän kirjoittelemaan mun tyylistä, ja siitä koskevista asioista. En jaksa enää mitn viikkopäivityksii tai 'olin tänää siellä ja eilen tuolla ja huomenna taas jossain'. .__.
ELI STEP ONE, UUSI OSOITE; http://plasticxdreams.blogspot.com/ !!!
Lisäilen tuon parin päivän päästä, musta yksinkertaisempi osoite on tarpeen. Joten älkää unohtako sitten siirtyä tästä hetkestä lähtien tuonne. ;)


Ketkä viisi sitten saavat palkinnon?
Hmmm. Itse asiassa, tehkää kuka haluatte! Varsinkin ne, joilla ei ole ideaa postauksiinsa. ♥ >:----)

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11