Monday, March 7, 2011

happenings

Heysss everyone! ♥ Munki hiihtoloma on sitten päätynyt surulliseen loppuunsa, mutta onneks lomalla oli sen verra kivaa etten anna koulun edelleenkää pilata mun seuraavia viikkoja.
Tosin perjantaina sattui traaginen tapaus ja huomasin olevani nuhas. ;__; Flunssaa tuski ollu, koko aja lämpöö ja mun kurkkuki parantu heti seuraavana päivänä. :--D Nyt on onneks parempi olo, mutten sanois olevani iha täysin terve.. :/

Mut täs on muutamia viikkojen aikana räpsittyjä kuvia if u interested~






oke en oo iha 100& varma mite tää liittyy tähä mut voi mun kulta♥


Ja ja ja siis- päivittelen omasta mielestäni myöhään koska mulla on ilmotusluontoista asiaa huomista varten!


Mullaki ois sitte Girut tiedossa! Helsinkii menemine ei kauheesti innosta koska no money no shoppailu yms, ja sitä paitsi alkuperäis suunnitelmis et oisin yöpyny äiteen kans omenahotellis et oltais saatu yks ylimääräne lippu käytettyy, mutta se ei voi mitää ku ei se oo yhtää mielissään et oon menos tonne keskellä kouluviikkoa voi apuuaaaa siis. :( Mut ainaki ne lupas päästää mut jos ei kuumekkaa nouse tai mitää~ (´w`)/ Pääasia et pääsen tonne, kaikki on kyl vieläki epäselvää mut eiköhän mun vanhempiki veli suostu lähtee mun kans tonne, hope so. XDD 

Eipä mul täs muuta, huomen aamulla ois lähtö varmaankin ellei varmoihin suunnitelmiin tuu muutoksia! Keitä sinne on muuten menossa? Uskotteko tunnistavanne mut ja tulla vaihtamaan pari sanaa? Tulisin toooodella iloseks! ♥

So byebye and see'll ya then~! (╹◡╹)

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11