Sunday, June 5, 2011

There is nothing to waste

Hello there. Tiedättekö sen tunteen kun päätätte ettette varmana bloggaa johonkin tiettyyn aikaan asti mutta se loppuu siihen ku jokin vastustamaton halu voittaa?
Ja kieltämättä, mä ootin enemmän kommentteja edelliseen. Mut onneks täs on se valoisa puoli et tiiän 100% varmasti et mul on olemas ainaki kaks lukijaa! Kiitos kommenteistanne♥

Ja päätin etten ala enää kerjää kommentteja, koska niitä ei kuitenkaa tule. Ei väkisi satn. :--------( teidä kommenttei ois ees halunnukkaa.

(Mut to be honest en oo paras ihmine sanoo noin koska ite kommentoin toisille ehkä pari kertaa vuodes? Pitäs opetella kommentoimaan, ehkä jonain päivänä saan sen aikaseks. Siihen asti ootelkaa ja toivokaa iha rauhas et kirjoittelisin joskus blogeihinne, maybe. ♥)


No mun elämä on jatkunu kaikesta huolimatta, vaikka tänää ei tuntunu yhtää kesälomalt. : Dd Sain katottuu perjantain salkkarit ja loput tunnit meni kattoos Gossipp Girlii (joo mä tiiän..). Pari muutaki ohjelmaa tuli katottuu, mut jossain välis en jaksanu enää ettii niitä kattomatta jääneitä nauhotuksii ja siirryin koneelle pelailee.

Eli mun alku kesä on kulunut.. hyvin? Onneks parin päivän perusteella ei voi sanoo onks tää oikeesti huolestuttavaa.. XDD Mut onneks koko kesä aikaa juosta ja pyörii, ja 98% varmuudella lähen siskon kans tänäkin kesänä Soiniin, jejeje♥


Seppäläs koitti 30% alennusmyynnit ja mun aika näytti koittaneen ja sain ostettuu edullisesti kynsilakkoi. ♥__♥ Tost pinkistä en oo enää nii varma olikse sittenkää nii hyvä ostos, kestää kuivua täydellisesti ja toi on ku suoraan barbien huulipunast otettu värinäyte. Mut testailen joskus paremmi nii tiedänki sitte mitä tehdä tolle.
Keltaista en oo kanskaan kauheesti testaillu, mut halusin jostain syystä iha sikana just keltasen. Enkä tietenkää ajatellu etukäteen miten monikäyttönen toi onkaa asdaf. :: D Ignooratkaa vapaasti toi paperi alusta, en tajunnu et noi lakat oli sattumalt mun ja siskon töherrys paperin päällä. :s

Mut toi turkoosi (?) lakka on aivan ihanan väristä kun keksin hyvän keinon käyttää sitä! ☆☆☆


Luonnonvalos noi kynnet näyttää valkosilt, mut tarkemmin kun kattoo ja vessavalos huomaa turkoosin vivahteen. *>*  Kaks kerrosta valkosta lakkaa niin tulee kunnon valkoset, ja sen päälle kerran tai kaks turkoosia päälle. :--) Sori suttuset jäljet olin just lakannut kynnet enkä TIETENKÄÄ TAJUNNU siistii nii vähäse ennenku otan kuvan. :s Ja jumala auta noide sormusten kanssa miks ne on noi ylhäällä? :____D



Oon kans siivoillu mun vaatekaappii ahkerasti ja tos ois osa turhii vaatteit mitä en tajuu mitä ne tekee mun kaapis. Tulkaa joku hakee ne pliiis, esim noi jotkut on suoraan kaupasta ostettui muttei ikinä saanut käyttö kelpoisuutta. :(


Ääääh oon samaaton ja laiska ja animesta sokaistunut turskaa muistuttava manaatti enkä oo kauheesti saanu itseeni laittautumaan ihmisen näköiseks näinä päivinä, mut kyl tää tästä, pitää vaa löytää hieman inspiration ja våla! Tukankin värjäys houkuttelis kummasti mut mulla on tarkasti suunniteltu aikataulu koska ja milloin oon tekees ja millä väreillä.. Harmi vaan se lisäkkeiden osto ei ookkaan enää nii varmaa, koska tartten ees 99% varmistuksen siitä ettei raha lopu kesken vaik käyttäsinki rahaa niihin.

Oikeestaa eihän mul täs muuta ollu, enköhän mäki kohta tajuu et kesäloma iha oikeesti alko ja tuun sekoo enkä siten edelleenkää tuu vastaa näiden tekstien sisällöstä!  
C u soon huns! http://i1121.photobucket.com/albums/l506/Jaechie/Smileys/o0035002010551627303.gif

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11