Thursday, August 26, 2010

CO & LU !

mmooi kaikille

okei alkuun sanon et oon pahoillani ku sysään teidän toiveet johonki kuuseen (esim huonepostauksen), mutta nyt oli pakko tulla purkaamaan tätä jonnekkin! ja paras paikkahan on blogi hehe. ja syy miksen oo kirjoitellu mitään, niin blogger ei oo toiminu täs konees. se ei kyl edelleenkää toimi mut kokeilin vaihtaa toiseen nettiin niin johan toimii! ´3` tosin tää on aika hidas.. :´´´´´D
ja sovitaan et seuraavaan postaukseen tulee jonkin sortin kuva spämmi + kuulumisia. (^ω^)/


ja aiheeseen, oon täs parin viikon ajan ollu innostunut cocoluluun, japanilaiseen vaatemerkkiin siis. :----D oon ihan pulassa, koska tahtoisin niin tilata sieltä jotain, mutta vaikka ne vaatteet oiski iha normihintasii, niin postimaksuista tulee ainaki parikymppii lisää. :< joten aattelin alkaa säästää vähän. tai ainakin yrittää ;)

inspiroidun aina tätä kuvaa kattoessani selailemaan cocolulun nettisivuja. ja nytkin tuli sama juttu, paitsi oon täysin hurahtanut niihin!

oon vaikka kuinka kauan halunnut ton tyylisii lakkei, ja tollane ois aika unelma♥

ton naisen kengät, kukapa ei haluais? ♥

 tää on aika pelottavan randomi kuva, mut miks miesten puolella myydään noin ihana väristä hupparii? >3< en kyl tiiä sopisko esim mulle mut aw me likes~

noi laukut on ja vyöt on tosi kivoi 8) toi vähä pienempi laukku kaupunkiin jos on tarve etcetc~!

en pistäis pahitteeks jos joku haluais ostaa mulle something like that! muutenki haluaisin vähä 'löysemmät farkut', ei mitää hoppari unelmii mut vähä sellaset, you know? xD

suunnilleen yhtä ihanat kun babychamit ;-;♥ paitsi en kovin kalliilla ostais, mut jos ois suht. halvat nii sit varmaan. 8)

oon niin satavarma etten oo ainut joka haluaa tälläset! tai et on periaattees shortsit mut muuten tälläne. jos tajuatte. :___D ja noi värit, pastilli~ ja noi raitaiset näyttää älyihanilta! ;u;

tää kuva ei oo nykyään siellä sivuilla, mut _nää ois justiin sellaset mitä oon ettiny! eiku niinjoo sehän on mahdotonta saada suomesta noin täydellisii vaatteita. .___.

näitä laukkuja oli kans vaaleanpunaisina, mut tällänen ehdottomasti kesäks tyyliin jonnekin rannalle~ ♪ seriously this is soooo lovely

ylempi kuva ja vasemmanpuoleiset = ♥ väritkin on liian ihanat. mulla ei oo ton mallisii kenkii mitä molemmis kuvis, so why not? noi alimmaiset on tosi jännät, mut silti jotenki tosi kivat. 8')

ja suurin unelma on nää seuraavat housut (+ mitkä tos ylhääl)..

 lyhyesti sanottuna; _HALUAN_. noi on aivan älyttömän söpöt, en osaa sanoo oikeen mitään mut kyl te tajuutte ku katotte noita.. *Q*

jos vain yhen tuotteen saisin valita, niin ne ois ehdottomasti noi vipaks mainitut housut.

.. muuten kyllä haluan sen laukun ja sen lakin tai ne lappuhaalarit jaja ne KAIKKI. ´www`

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11