Thursday, August 19, 2010

Plastic Art

heyyaaa~!

nyt toteutan yhen toivepostauksen, koska yks se on helppo ja kaks nopea (ja ihanalove) toteuttaa ja näin. ja teen vaan yhestä bändistä, ehkä hieman eri lailla mitä tarkoitettiin.
meinasin tehä pienoisen kuva spämmin tai mitkä asiat on inspiroinu mua kauheesti.

"Sellainen olis kiva, että kertoisit tämän hetkiset top joku biisit/bändit, jotka uppoo suhun, ja sit voisit kertoo miten tutustuit kyseiseen bändiin, tai miten löysit sen kappaleen ja muutenki kertoo niist kaikkee mitä tuntemuksii se herättä sussa ja onks se kui hyvä jne :)"

tos on mun mielestä hyvin muotoiltu toi kysymys, ja lopulta päätin et teen mähän teen tästä,

THE KIDDIE.

oon totally in love tän bändin kanssa, johon tutustuin joskus kesälomal. ♥ oon luukuttanu tätä viime päivinä iha mukavasti, vaikken oo kuunnellu tätä kauaa. eli oon vaan kuunnellu musiikkia (tyylii singlei), enkä oo viel ees ruvennu kattelee noit jäsenei. eli seuraavaks rupeen ettii näist tietoi ja muistamaan suunnilleen näiden kaikkien painonkin lol. :´´´´D
kävin kyl kerran näiden virallisil sivuil, ja ihmetytti hieman niiden lookit, koska ne ei vastannu sitä mitä mä olin nähny.


olin siis kuullu tästä bändistä, ja sit yhtenä päivänä menin youtubeen kuuntelee yhen kipaleen + kattomaan pvn, Tsubasa graffiti. se ei ekaks iskeny mitenkää erityisesti, mut kun kuuntelin sen kuitenkin loppuun nii mielipide oli vähän toinen.


sit tosiaan alotin niiden sinkkujen kuuntelun, ja ensimmäinen oli Little SENOBI, joka vahvisti mun mielipiteen lopulliseksi
oikeestaan kaikki singlet on jotain aivan mahtavii! etenkin sen vokalistin ääni, ei hemmetti ku rakastan sitä! ♥ esim So high kappaleesta ei saa pakosti mitään irti, mut kertosäe jää soimaan sen verran pahasti päähän että se on pakko kuunnella uudestaan ja uudestaan! x3


NOAH singlen jälkeen konehan lagas pahasti, joten jouduin oottelee aika kauan kunnes pääsisin taas itunesiin kuuntelee lisää. onneks olin ehtiny tunkee ipodille niiltä aika paljonki tuotantoo, joten en oo kuolemas vielä vaikka kone on korjattu ja äänet ei toimi.


vaikka oikeestaan kaikki kipaleet mitä oon tähän asti kuunnellu on ollu jotain rakkautta, niin silti haluaisin erikseen mainita tän yhen; 4F9. 


kaikkihan tietää, että nuoriin tyttöihin uppoo surulliset rakkaus ballaadit parhaiten. 4F9 on justiin se hidas kappale, jonka kuuntelen nykyään aina viimeseks ennenku rupeen nukkuu.


en tiiä mistä se kertoo, mut sillä ei oo väliä koska vaikka siinä laulettais vaaleenpunasesta sonnasta se on silti ihan hemmetin hyvä kappale! :-----D voi ehkä kuulostaa hieman laimeelta, mutta se on kohonnu yheks mun lempi biiseist joten love it or something? ♥


sanon viel; suosittelen tätä lämpimästi jokaiselle jota vaan kiinnostaa! ♥ jos jollekki ei tullu jo selväks niin en voi olla rakastamatta näiden musiikkia. ♥ jos nyt ilmotettais et ne tulis vielä tänä vuonna suomeen, menisin ehdottomasti! ois upeeta kuulla livenä näiden soittoja. ;u;♥ joten ehkä sitte joskus..

mutta toivottavasti tykkäsitte, koska lopetan tähän mis alkais ihkutus-fiilikset ;) BYE~!

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11