Wednesday, May 5, 2010

AIJIS PLETKTARAA

daa ihmiset~ (ja pahaenteinen otsikko valtasi otsikon. :---------------D)
mulla on ollut tänään erittäin hyvä päivä jota oonki aavistellu, ja siks jättäny tän päivittämisen tähän päivään! >8)
mut voisin alottaa tällä;

asia mistä mun piti puhua..

SE OL LM.CEEN UUS LEVY JOKA TULI TÄNÄÄ POSTIS. *_______________________*♥
hah, mun on pitäny vaikka kuinka kaua tilata tai ylipäätänsä ostaa toi jostai, mutta vasta vappuna laitoin mun _kauan_säästämät_rahat_ likoon! mut en oo ostanu _mitään_ ton takii. >.< ja nyt mulla on se♥ imaa happy. ihan niinki galleriiski oon hetiny hehkuttaa. xDD ja kuuntelenki sitä tässä~ *----------* ei oikeesti miten tulee mieli keikka ja kaikki. ;_______;♥ mamma betalar tänää myös uusimman japan popin mis oli se haastattelu jossa maya pien rakas kerto kasvaneensa _vain yhden sentin. kaikesta huolimatta (öö eli siis mistä?) LM.C on mulle hirveen rakas bändi. ♥ mä en vaa pysty selittää sitä täs jotenki hyvin mut........ ;_______;♥

nykki soi Bokura no Mirai ja oon sillee askjdajfsöfögklleög. ;_______;♥
.. okei se vaihtu  It's Wonderful Wonder Worldiin. (♥)


sais tulla äkkiä takas. minkäs sille tekee ku iski ikävä.♥ ;;______;;

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11