Sunday, May 30, 2010

esim uusista hiuksista.

vaikka elämä on taas välis rassannu, ja tullut liikaa asiaa joista voisin tääl kertoo, niin saatte nyt joitain kuvia ja joitain kertomuksia tähän. :-----D

no, ainakin torstaina mulla oli silmälääkäri, koska mun näkö oli huonontunut entisestään, ja käytiin kattomas tarvitsisinko uudet lasit (ainii piti siitäki aiheesta tehdä postaus huppss). se tyyppi oli tosi mukava, ja oon onnellinen siitä. ´w` koska muutenki rassaa se että mitä jos sanonki väärin vaik se ei oiskaa nii ja sit tulee väärät tulokset ku sanoin etse vihree oli kirkkaampi ku punane vaikka näinkin sen punasen kirkkaampana BLAA BLAA. joo mut, mun näkö oli tosiaan huonontunut, ja on mun oma asia haluanko uudet linssit laseihin vai miten. ja se oli kans tosi kiva kun se puhu mulle piilareista ja jopa suositteli niitä mulle! :----) no, kiva käynti oli~
ja silloin oli Reitankin synttärit♥

mut perjantantaina, oli siis tämä odotettu päivä.


 TADAA. tälläistä tehtiin. pystyn löytää näistä uusista hiuksista sekä hyviä että huonoja puolia, mutta eniten tykkään siitä et nää sopiiki mulle! *3* koska jo siin värjäämises oli kauhee olo ku elin siinä ajatukses ettei vaaleemmat sopis mulle. ;_; mutta, eihän oo nii paha? :-----)
tosin, vanhoissa hiuksissa paras puoli oli kyllä se (ETTÄ NE OLI IHANAT<<3) kun juurikasvu ei näkynyt _yhtään_. siitä ei tarvinnu stressata. mut nyt, kun alan vaalentamaan voi käydä toisin.

se parturi on kyl tosi kiva kelle äitee on nykyään tilannu meille ajat (tuttava:D). ja se suosittelekin sitä et laitettais vaa raidoilla tota vaaleeta, koska muuten noi mun pisimmät hiukset mis oli tota tummaa, nii ei kuulemma saatais pois. et me sit laitettiin noita raitoja, ja oikeastaan näis on sama periaate ku edellisiskin, mut vaa vaaleempana. :------D

ja kotona otettu. ^^ voin sanoo tykkääväni noista aika paljonkin.. :------) taino, tummemmat sopii mulle varmaan paremmin. mut kuten yhes postaukseskin kerroin, nyt aion kokeilla vaaleetaki tukkaa. tuskin ihan platinablondiks aion, mut silti! >:-)
ja muute, kyl mua siel rassas, koska se ei kuunnellu mua. mä sanoin esim ottarin puolesta sille että sama ku viimeks eli sellane ernuottari, ja se hetken aikaa puhu jostai revityst, mut tasaseks meni. ja onneks sain sanottuu sille ettei ohentais tota otsista. -.-

ja aamulla, huomasin että se parturi oli ovela ketu,

se teki mulle ladu gaga ottarin. ja näitä uusia hiuksia voi ny sanoa; kivaa vaihtelua. tai oikeestaa aika jännää sellastas, sillä en näytä yhtään jotenki.. itteltäni. :------D no, ei voi mitään. xD

lauantaina menin kaupungille, ja toi on hesen vessas otettu. :----D eli anttilas pyörin hetken aikaa.

sitten menin sinne yläkertaan, kokeillee tollasta adidas takkii. oikeesti, tahtosin tollasen ;____;♥ ehkä siks ku siitä tulee mieleen mayan se john pv oleva takki taise mut.. 8<♥

sen jälkeen rautatieasemalle, ja otin siel myself pienen photoshootin. :´´´D no, kuvia tuli suht paljon, mut ei onnistuneita. xDD

you see? toi toinen jalka näyttää kauheen pitkält.. o.o ja ilme lagii tai jotain. x'D

ja tulihan niitä eeppisiäkin vastaan. :3

ja sen jälkeen, menin epstorille. kävin h&mllä, ja näin tollasen ihana laukun *w*♥ makso kyl kolmekymppii. en kyl muutenkaa ostais paitsi jos maksais alle kympin. mut ihana, mun mielestä ainaki♥

ja tollaset farkukki ois ihan kivat! en muista paljonko makso, mut väriki oli ihan kiva ja nii.. :----)

ja vaikka h&mn valikoima on köyhtynyt, niin paras asia siel on musta tää hylly. kaikkia ihania pinnejä ja koruja, kiva kattella tuolta kaikkia ihanuuksia~

ja ton hyllyn päälläkin on tollasia hello kitty -kampoja, arvakkaa kuka haluais tollasen? ;___;♥

kävin seppäläs, ja sitte torikeskusessa. päivän asu with ihana muumilaukku~ ja huom, noi farkut on muuten uudet! koska seppäläs näin tollaset ja muistin miten joku täällä blogis ehotti mulle vaaleenpunasia, niin se mieles menin sovittamaan jännitykses, et miten noi mahtuis. (ne oli lastenpuolelta.) mut, oikeesti, ne ei ees kiristä tai mitää, just sopivat! ^_____^

ja tuliki mielee et enneku otin ton kuvan, niin ihan tavallisesti peilailin itteeni, niin siitä mun ohi menee kaks jotai kolmosluokkalaista kersaa, ja ne molemmat oli tyttöjä. toinen niistä päätti olla oikee avoimesti törkee ja siin ku mut ohitti niin _nyrpisti kunnolla nokkaansa mulle_. oikeesti, vielä sellane MMPPHPHH ylimielinen sillä ja mulla meni hermot ja ois tehny mieli hirttää se tai jotain! ò_______ó nykki ku muistelen, ARGH. ja oli viel joko kaks ernun alkuu tai pikku punkkareit. tekis mieli mennä purkaa tätä kunnolla jonnekki mut taidan jättää väliin. :::D

kävin big pointis kans ja näin n. mun ikäsen, kunnon ernun. se oli mun mielest tosi nätti, ja stalkkaus kävi mieles mut en alentunu siihen. xDDdd mut pelottavinta oli se, ku tuntu et jokku ois siin mua stalkannu, mut ku lähin sielt nii huomasinki olleeni vääräs :´´´D tai ei ainakaan sielt torkalt lähteny minnekkää. (onko musta tulos vainoharhanexDD)

ja sit kävin lopulta kirjastos, ja lainasin kaks ensimmäistä nanaa♥ aattelin alottaa niiden lukemisen alusta, näin kokeiden loppumisen kunniaksi~ *_____* harmi vaa en lötäny kolmosta, ja pelkään että luen ne kaks yhes illas. :'------D


ja muuten, koska eräässä blogissa kehuttiin tätä lakkaa, nii mäkin päätin sit kokeilla. huomaa mikä suuri vaikutus blogin pitäjillä on ihmisiin !

(ostettu sit viime keskiviikkona) oon kyl käyttäny aika urheesti näitä got2bn lakkoja, mutten tätä. :----D viimeks taisin kokeilla tän merkkistä muotovaahtoo, mutten osaa sanoo onkse loppujen lopuks niin hyvää. :/ mut oikeesti, tää lakka pitää jos joku pitää! hämmästyin itekkin kun kokeilin. o.o eli suosittelen enmmän ku lämpimästi niille jokka pitää jotain pystytukka kampauksia etcetc! :---)

ja nää seppälästä kympillä, oisko torstaina ostettu. noi on kyl iha sikahienot, mut samalla jotenki niin järkyttävät. xD tuun kyl käyttämään noita, mut pitää ekaks keksii et minkä vaatteiten kans noi näyttäis hyvältä. xDD


mut uskon et tos oli kaikki, see you soon ♥

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11