Tuesday, May 25, 2010

so much things

ggrau kaikki.
mulla on niiin paljon asioita kerrottavana, sellasia turhia, niin oikeestaan voisin vaan niitä kertoilla tässä. :----( meinasin ekaks tehä juttua mun levyistä, mut se jää toiseen kertaan. luultavasti seuraava postaus on mun uusista hiuksista.
joo eli päivän asu. asdasdasdasd ignooratkaa mun yrtikseni hymyillä. xDDDDDDdd


yhyy nyt tuntuu ettei mulla ees oo mitään kunnon asiaa. :/ nomut jos kerron miten järkyttävii ilmoi täällä(kin) päin on ollu! x_____x sunnuntaina oli vaan kauheen synkkää, ja välis sato kaatamalla ja välis vähä hellitti, mut arvakkaas kuka oli pihalla sillo? :----D noin puolitoista tuntia olin yhel hiekkatiel (josta pitikin tehä postaus hupps). oon nykyään aina siel, koska siel on niin kiva kävellä ja aaskdlaskd ;-----;♥ istuin jossai maas varmaa kakskyt minuuttii ja sit kävelin sitä tietä edestakas. xD tosiaan ainut miinus siinä on se, ettei se oo niin pitkä ku sais olla. ;< meinaan et sitä tietä vois kävellä vaikka kuinka kauan. ♥ .. vaik äiti ois kyl tykänny jos oisin tullu kuivana kotiin. xDDDdd maanantaina, vielä kauheempi ilma. tosin vaa pienesti piskotteli, mut TUULI. onneks mulla oli sateenvarjo (joka tosin meinas lentää sen tuulen mukana ::D) koska siel oli myrsky ja kaikki. tosin täällä ei oo ukkostanu. onneks.


no voisinki laittaa tälläisen pienen randomin kyselyn..
KUKA TULOS DESUCONIIN? <33333333333


.. tai traconiin? no, en kyl oo ihan satavarma pääsenkö traconiin, mut ainaki desusta oon puhunu porukoiden kaa ja sinne siis menen. :-----) ja tähän väliin kuuluis ilmoittaa MUISTAKAA KAIKKI TULLA MOIKKAAMAA JA HALAAMAA MUA SIELLÄ EIKÖS? <333 .. mut toihan oli päivänselvä asia joten sitä ei tarttis mainita erikseen. ;) lähempänä siitä sitten~



aaksjdöasdöal mua rassaa kun tästä tulee näin tälläne askdlkjls randomsekava. >_______>

mut hei, entä jos näyttäisin joitain kivoi pvt? 8)


tänki hoksasin katsoa Norin blogista, ja vaikka tota alkua epäilinkin.. nii toi oli ihan hyvääkin kuunneltavaa! :----) mulle tuli ainakin heti ensimmäisenä mieleen jotain 'hehe, kivaa vaihtelua' :-------D♥ en tiiä mut jotenki.. tota on kiva kuunnella, sillee jännästi. xDD

AROMA [FINNISH TRANSLATE]

katoin ekaks Jenin kääntämänä Passion!!in, ja kun tuli nii viime kesä mieleen, nii päätin kattoo tänki. ja arvakkaa mitä, musta tuntuu vähä et mulla alkaa seuraavaks antikku-kausi♥

*CLICK*

tää vaa vahvisti sitä tunnetta! :-----)

mut anteeks kaikki ku tästä tuli tälläne rasittava randomi merkintä, lupaan parantaa näiden tasoa♥ on vaa kiire pois koneelta meinaan en saisi olla enää täs. :´´´´´D

mutjoo, moikkaaa♥

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11