Friday, May 21, 2010

panic at the D I S C O

kaks uutta lukijaa, me likes♥

heyaa ihmiset!
oon ny kauheen sanaton, kun mun piti sanoo täs aluks jotai JOTA EN TIETENKÄÄN MUISTA mutta IHAN SAMA EI TAKERRUTA SELLASIIN. >8-----------)

mut seuraavaks kuvia muutamien päivien asuista, ja siihe väliin pientä seputusta~



(sama asu myös torstaina.) keskiviikosta, jolloin hiusten laitto onnistui♥ mitä nyt vähän latistu. tiistai päivä oli hirvee koska heräsin aamulla niin myöhään, etten ehtiny ees meikata kunnolla, en suoristanu hiuksia etcetc. D: joten olin koko päivän vähän sillai akjsdölkjlakjyyyyww;_; . :'-------D eikä kyl onnistunu niin hyvin keskiviikkonakaan mitä oisin halunnu. :<



ja torstaina, _discoon. aluks olin menos, sitten en, ja sitten olinki. no olihan siel loppujen lopuks ihan kivaa, paitsi porukkaa oli vähä päälle 30 koska suurin osa oli menny jonnekki nurmoon diskoon. xDD mut meidän luokan tyttöjä oli yllättävän paljon ja niitten kaa hilluttii siel. x3
ja ou mai gaad arvatkaapas mitä tämä mursu teki? kyllä, minä TANSSIN. ja mähän en missää diskois tanssi, koska a) kukaa jaksa b) en osaa c) tulee tyhmä olo d) kaikki kattoo<<3 ja sellasta. tanssin varmaan sen pari tuntia, ja lopputunti oli sillee ................................. xDD istuin sit loppu ajan jalka vamman kanssa enkä voinu mennä tanssimaan hitaitakaa x´´´´´D no en mä kyl ois muutenkaa jaksanu nii hyvä syy se oli. olen ilkeä. :-------( ja tekin muistakaa jos teitä pyydetään tanssimaan hitaita niin _ei ikinä_ saa kieltäytyy. tosin poikkeustapauksia on, mutta sekin voi romuttaa kauheesti itsetuntoo. ja muutenki ymmärrätte? :---D


nojoo mitä turhaan mä täs höpötän. x'D ja jotenkin näistä parista kuvista musta tulee mielee joku skene kersa. :--------D en tiiä miks, mut jotenki. mut hei, mikäs siinä ois olla sellane nättikaunisihanaomnomnom scene ♥w♥ ois ihana toteuttaa sellasta tyyliä, mut ite oon omaksunu sellasen.. ernumman. :< tai ainakin ite tykkäisin ja oon koko ajan menos siihen suuntaan. :´D vaikken tiedä voiko mua ulkonäöllisesti ja pikkutarkasti katottuna sanoo ernuks, mut ite sanon yleensä aina sellaisia japani fanittajia etcetc. eli oikeestaan jos sanon jotain ernuks niin en tarkoita niin ööh tuotaa ns. vakavasti sitä.

with maraduck we went to disco!

eikä täs oikeastaan muuta, ainakaan tuu mieleen. :--) jäi lyhyeks mutta emme välitä siitäkään. 8'----) viikonlopun ajattelin viettää olemalla kotona, enkä mennä kavereille tai ottaa tänne ketään. huomenna saatan mennä kaupunkiin, mut yksin. ja syy on se, että musta vaan tuntuu etten välttis jaksais ketää. :/ koska vaikka tottakai tykkään olla kavereitten kaa ja lähtee vaikka jonnekki toiseen kaupunkiin nähdäkseni jonkun, mut pohjimmiltani oon kuitenkin sitäkin tyyppiä etten oo kauheen seurallinen ja tykkään olla välis yksinki. taisiis sillee. xDD koko aja hinkumas jonnekki, en en. x´´D ja niin, mun vanhempi veli joka asuu tampereella, sano et on tulos tänne täs joskus, niin ei sitä tiedä vaikka tulis nytte viikonloppuna♥ toivottavasti se lähtis sitte vast ensviikon perjantaina pois, niin eihän sitä tiedä vaikka pääsisin samalla kyydillä sen kaa ja tulisin junalla pois. ^______^ ois kyl toooosi kivaa. ;ww; rukoilkaa mun puolesta♥


mutta täs kaikki tällä kertaa, byee~♥

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11