Tuesday, May 18, 2010

:----------------D

HOJ ALAMAISET~

jjoo mun oli pakko tulla tekee tänne tälläne lyhyemmän puoleinen postaus, koska nyt on tapahtunut jotain _todella outoa..


SAIN MUN HIUKSET TOSI HYVIN. eilen illalla kun laitoin muotovaahdon ja kuivasin, niin katoin jo silloin et onpa kivast. ja aamulla tapahtu sitten ihme! ymös meikkikin onnistu ilman sen suurempia tuskia. ;----;♥ se virhe tuli vaan et jakaus ois sopinu paremmin toiselle puolelle, mut siin mulla ei oo tos yhes kohtaa nii lyhyitä hiuksia joten sitä ei saa näyttämään hyvältä. ainakaan nii hyvältä mitä noin päin♥
nettikää ei toiminu heti, joten en sitte vaivautunu laittamaan noita osoitteita.

kuten näätte, musta toi jakaus ois parempi noin päin, koska se näyttää söpömmältä~


sekin ilo tapahtu tänään, että päästiin koulusta jo yhdeltätoista, koska yseillä oli potkiaispäivä. oli hienoo kattoo niiden asuja kun ne kulki joka kerroksen läpi sellases paraatis. xDD mut jouduttii oottaa tunti kaupungil koska linkat alkaa kulkemaan vasta kahentoista jälkeen. :---(

halusin ottaa kuvan mäkkärin pussin vieressä♥


sit lähettii sinne tien viereen tai sinne jonnekki minne se meidän linkka tulee. :----)


ja kotona, herranen aika mitä mä tein. mä yritin kihartaa hiuksia. joka ei sitäpaitsi onnistunut. ;__; joka ei kyl haittaa koska ny mä haluaisin eroo näistä, mua ahdistaa jotenki jännästi nää. x'D mut se rautaki mil kiharsin oli sellane alsidaid nii mitää sillä pystyny saamaan. 8< et ei ollu kokonaa mun syy.

aluksi.

tunnelmia. :'--------D




 ja joo terve. jos mä viel puolustautuisin sillä et LIVEN NÄYTTI PAREMMALTA. huomaa miten olemus rapistu ku vertaa miltä koulus näytin. x_____D ehkä mä sit viel opettelen _paremmalla_raudalla_.

mut yritän saada huomennakin noi hiukset mitä tänäänkin koulus oli! :-----) toivottavasti onnistun♥

// HUOMASIN ET NYT MULLA ON TASAN KAKSKYT LUKIJAA, KIITOS ♥

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10 | HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11 | HOT GIRL GALERRY 11